تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 - 8:23
کد خبر : 127629

پادشاه عمان بالاخره به تهران می آید

پادشاه عمان بالاخره به تهران می آید

آرمان شرق-گروه بین الملل:پیش بینی می‌کنم برای اینکه روابط بین ایران و عربستان و ایران و امارات بهتر شود و سفر‌هایی بین روسای دولت کشور صورت گیرد این احتمال وجود دارد که در روز‌ها و ماه‌های آتی پادشاه عمان برای تسهیل در این قضیه سفری به ایران داشته باشد.

پادشاه عمان بالاخره به تهران می آید

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: بعد از دیدار اخیر شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با رئیس دولت امارات قرار شد که به زودی رئیس دولت امارات با رئیس جمهور ایران دیدار کند.یعقوب رضا زاده اظهار کرد: روابط بین وزرای خارجه ایران و امارات آغاز شده که این به دنبال دیدار اخیر دبیر شورای عالی امنیت ملی با رئیس دولت امارات صورت می‌گیرد دیداری که خوب ارزیابی شد. فکر می‌کنم که بعد از سفر آقای شمخانی به امارات شاهد توسعه روابط سیاسی بین ایران و امارات باشیم.
این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره سفر پادشاه عمان به ایران گفت: معمولا پادشاه عمان نقش بسیار مثبتی در روابط صلح و آشتی و میانجیگری بین کشور‌ها داشته است. پیش بینی می‌کنم برای اینکه روابط بین ایران و عربستان و ایران و امارات بهتر شود و سفر‌هایی بین روسای دولت کشور صورت گیرد این احتمال وجود دارد که در روز‌ها و ماه‌های آتی پادشاه عمان برای تسهیل در این قضیه سفری به ایران داشته باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.