تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1397 - 20:43
کد خبر : 33897

نخستین جام فصل در دستان توماس توخل/تصویر

نخستین جام فصل در دستان توماس توخل/تصویر

آرمان شرق:پاری سن ژرمن با برتری ۰-۴ برابر موناکو فاتح سوپرجام فرانسه شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، تیم پرستاره پاری سن ژرمن اگرچه بسیاری از ستاره های خود مانند نیمار را در ترکیب اصلی در اختیار نداشت، اما با ۴ گل موناکو را مغلوب کرد تا خط و نشانی ویژه

آرمان شرق:پاری سن ژرمن با برتری ۰-۴ برابر موناکو فاتح سوپرجام فرانسه شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، تیم پرستاره پاری سن ژرمن اگرچه بسیاری از ستاره های خود مانند نیمار را در ترکیب اصلی در اختیار نداشت، اما با ۴ گل موناکو را مغلوب کرد تا خط و نشانی ویژه برای رقبای داخلی در فصل جدید بکشد.

بازی با برتری پاری سن ژرمن آغاز شد و این تیم بعد از چند حمله موفق شد در دقیقه ۳۲ و با ضربه فوق العاده آنخل دی ماریا روی یک ضربه ایستگاهی به گل اول دست یابد.

برتری پی اس جی ادامه یافت و این تیم دقایقی بعد توسط انکونکو و با ضربه دقیق او از مقابل دروازه به گل دوم هم دست یافت تا نیمه اول با برتری ۰-۲ این تیم به پایان برسد.

در نیمه دوم موناکو برای جبران وارد زمین شد اما قادر به خلق موقعیت های خطرناکی نبود و در ادامه باز هم این شاگردان توخل بودند که در دقیقه ۶۷ و با ضربه دقیق وه آ از درون محوطه به گل سوم هم دست یافت.

در ادامه موناکو تلاش زیادی برای جبران گل های دریافتی داشت که به سرانجام نرسید و در نهایت پاری سن ژرمن در دقیقه ۹۲ یک بار دیگر توسط دی ماریا به گل رسید تا با ۴ گل موناکو را مغلوب کرده و فاتح سوپرجام فرانسه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.