تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 7:14
کد خبر : 138026

مهاجم ۶۰۰ هزار دلاری در پرسپولیس!

مهاجم ۶۰۰ هزار دلاری در پرسپولیس!

آرمان شرق-گروه ورزش: باشگاه پرسپولیس بودجه ۶۰۰ هزار دلاری را برای جذب مهاجم خارجی در نظر گرفته که عدد پایینتری نسبت به دستمزد یورگن لوکادیا و عدد بالاتر نسبت به قرارداد شیخ دیاباته است.اما باوجود رد تمام گزینه‌ها توسط کادرفنی پرسپولیس، جستجو برای یافتن مرد موردنظر یحیی گل‌محمدی در خط حمله ادامه دارد و این باشگاه امیدوار است تا دیدار با النصر در ۲۸ شهریور، انتقال موردنظر انجام شود.

مهاجم ۶۰۰ هزار دلاری در پرسپولیس!

مهاجم 600 هزار دلاری در پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که با جدایی چهار مهاجم پرسپولیس فقر شدیدی را در خط حمله احساس می‌کند، کادرفنی این تیم همچنان به دنبال جذب مهاجم خارجی است و گزینه‌های مختلف خط حمله را بررسی می‌کند.

روز گذشته مهرداد خانبان که به نظر ماموریت بررسی مهاجمان معرفی‌شده و سایر گزینه‌ها را برعهده گرفته، با انتشار چند استوری خبر از روند کار خود داد و اعلام کرد که همچنان این جستجو ادامه دارد.

بر اساس گفته اعضای کادرفنی پرسپولیس، در این مدت فیلم بازی بیش از ۸۰ مهاجم توسط مربیان این تیم مورد بررسی قرار گرفتند اما هیچ یک از آنها چندان موردتوجه یحیی قرار نگرفتند و دو گزینه موردنظر نیز شرایط حضور در لیگ برتر ایران را نداشتند.

باشگاه پرسپولیس در این مدت با چند مشکل برای جذب مهاجم خارجی روبرو بوده است: ۱) کمبود نقدینگی، ۲) سقف قرارداد، ۳) مخالفت با حضور در ایران و ۴) عدم دسترسی به مهاجم آزاد.

در استوری مهرداد خانبان صفحه ترانسفر مارکت یکی از گزینه‌های پرسپولیس قرار داده که سابقه مصدومیت او را نشان می‌دهد. این بازیکن که نامش در این صفحه منتشر نشده، سابقه بیش از ۲۰ مصدومیت از نواحی مختلف را دارد و به وضوح ریسک خرید بالایی را متوجه خود می‌کند که شاید حتی این ریسک از شیخ دیاباته هم بیشتر باشد.

1884184

جالب اینکه کمی جستجوی بیشتر نشان می‌دهد او استفن یووتیچ مهاجم سابق منچسترسیتی است که در آخرین روزهای فوتبالش شاید چندان هم بی میل نباشد راهی لیگ برتر ایران شود اما حتی این مهاجم سالخورده نیز درخواست میلیون دلاری از پرسپولیس دارد.

همچنین برخی از مهاجمان معرفی‌شده، در سطوح پایین فوتبال حضور دارند و اساسا امکان قانونی انتقال به لیگ ایران را نخواهند داشت چرا که بر اساس قوانین، مهاجمان از لیگ دسته اول و دوم هر کشور می‌توانند به ایران بیایند که این موضوع برای کشورهای مختلف، متفاوت است.

شنیده‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس بودجه ۶۰۰ هزار دلاری را برای جذب مهاجم خارجی در نظر گرفته که عدد پایینتری نسبت به دستمزد یورگن لوکادیا و عدد بالاتر نسبت به قرارداد شیخ دیاباته است.

اما باوجود رد تمام گزینه‌ها توسط کادرفنی پرسپولیس، جستجو برای یافتن مرد موردنظر یحیی گل‌محمدی در خط حمله ادامه دارد و این باشگاه امیدوار است تا دیدار با النصر در ۲۸ شهریور، انتقال موردنظر انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.