تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 19:23
کد خبر : 135905

مزایای آفیس ۳۶۵ که بد نیست قبل از خرید بدانید

مزایای آفیس ۳۶۵ که بد نیست قبل از خرید بدانید

مزایای آفیس ۳۶۵ که بد نیست قبل از خرید بدانید آفیس را باید یکی از کاربردی ترین برنامه‌هایی دانست که توسط مجموعه مایکروسافت منتشر شده است. این برنامه نسخه‌های متعددی دارد که یکی از آن‌ها آفیس ۳۶۵ است. آفیس ۳۶۵ با توجه به اینکه مبتنی بر فضای ابری است، تفاوت‌های بسیاری با نسخه‌های دیگر این

مزایای آفیس ۳۶۵ که بد نیست قبل از خرید بدانید

خرید آفیس 365

آفیس را باید یکی از کاربردی ترین برنامه‌هایی دانست که توسط مجموعه مایکروسافت منتشر شده است. این برنامه نسخه‌های متعددی دارد که یکی از آن‌ها آفیس ۳۶۵ است. آفیس ۳۶۵ با توجه به اینکه مبتنی بر فضای ابری است، تفاوت‌های بسیاری با نسخه‌های دیگر این برنامه دارد. همین امر سبب شده تا به افراد توصیه کنیم قبل از خرید این آفیس، با مزایای آفیس ۳۶۵ آشنا شوند.

این کار سبب خواهد شد تا در صورت مناسب بودن امکانات این آفیس برای آن‌ها، خریدی مناسب و کاربردی داشته باشند. در ادامه اگر قصد خرید آفیس ۳۶۵ را دارید به بنیان سافت کراجعه کنید.

مزایای آفیس ۳۶۵

همانطور که گفتیم آفیس ۳۶۵ در حقیقت یک نوع از آفیس است که بر اساس سیستم ابری ساخته شده است. افراد با خرید آفیس ۳۶۵ اورجینال می‌توانند از مزایای این برنامه به خوبی بهره مند شوند. در ادامه با برخی از مهم ترین مزایای آفیس ۳۶۵ آشنا خواهیم شد.

وجود پلن‌های متفاوت برای سازمان‌ها

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از آفیس ۳۶۵ برای سازمان‌ها، وجود پلن‌های مختلف است. در حقیقت آفیس ۳۶۵ سه پلن متفاوت به سازمان‌ها ارائه کرده است که با توجه به نیاز خود، می‌توانند گزینه مناسب را انتخاب و کار خرید آفیس اورجینال را انجام دهند. این سه پلن عبارتند از:

  • پلن ۱: (Small Business) برای مجموعه‌هایی با حداکثر ۲۵ کاربر
  • پلن ۲: (Midsize) برای شرکت‌هایی با حداکثر ۳۰۰ کاربر
  • پلن ۳: (Enterprise) برای شرکت‌هایی با بیش از ۲۵۰ کاربر

این کار سبب خواهد شد که در ابتدای مسیر، شرکت‌ها بتوانند با قیمتی مناسب آفیس مورد نیاز خود را خریداری کنند.

دسترسی ساده به آفیس شخصی

یکی از مهم ترین مزایای آفیس ۳۶۵ دسترسی ساده به آفیس و فایل‌هایی است که توسط آن ایجاد می‌کنید. البته این حالت به دسترسی شما به اینترنت نیز وابسته است. شما به راحتی و با هر کامپیوتری که به اینترنت متصل باشد، می‌توانید وارد حساب کاربری آفیس ۳۶۵ خود شوید و کارهای لازم را انجام دهید.

همچنین شما می‌توانید به اکانت آفیس ۳۶۵ خود با استفاده از تلفن همراهتان نیز وارد شوید و در هر زمان و مکانی فایل‌های جدید ایجاد کنید، فایل‌های قبلی را ویرایش کرده و آن را با افرادی که مد نظر دارید، به اشتراک بگذارید.

به روز بودن همیشگی

همانطور که گفتیم آفیس ۳۶۵ یک آفیس مبتنی بر فضای ابری است. همین امر سبب خواهد شد که با خرید این آفیس همیشه به روز بوده و بدون پرداخت هزینه اضافی به آخرین نسخه منتشر شده این آفیس دسترسی داشته باشید. یکی از دیگر از مزایای به روز بودن همیشگی این است که دیگر با مشکلاتی نظیر یکسان نبودن نسخه آفیس و به هم ریختن فایل‌ها مواجه نخواهید شد.

پرداخت هزینه کمتر

یکی دیگر از مزایای آفیس ۳۶۵ پایین بودن هزینه خرید آن است. با توجه به این که این سرویس مبتنی بر فضای ابری است، شما در حقیقت هزینه اشتراک آن را پرداخت می‌کنید. به بیان دیگر شما به جای خرید این آفیس، آن را اجاره کرده اید. پس با استفاده از آفیس ۳۶۵ می‌توانید از امکانات آفیس با پرداخت هزینه کمتر استفاده کنید.

کاهش نیاز به فضای برای ذخیره سازی فایل‌ها

افراد در زمان استفاده از نسخه‌های عادی آفیس پس از ساخت و ویرایش فایل‌های متفاوت، باید آن‌ها را روی کامپیوتر خود ذخیره کنند. این کار سبب خواهد شد که به مرور فضای زیادی از سیستم آن‌ها اشغال شود. همچنین نمی‌توانند به این فایل‌ها در همه جا دسترسی داشته باشند.

مزایای آفیس 365

پس برای این کار لازم است که از وب سایت، فلش مموری یا فضاهای ابری برای دسترسی ساده به آن‌ها استفاده کنند. اما با استفاده از آفیس ۳۶۵ می‌توانند تمام فایل‌های خود را تا حجم ۲۵ گیگابایت روی فضای ابری ذخیره کنند و نیازی به استفاده از فضای هارد روی سیستم خود نداشته باشند.

قابلیت استفاده روی همه سیستم عامل‌ها

از دیگر مزایای آفیس ۳۶۵، قابلیت استفاده از آن روی تمام سیستم عامل‌هاست. مهم نیست که شما از ویندوز، اندروید، مک یا سایر سیستم عامل‌های موجود استفاده می‌کنید، زیرا در صورتی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، می‌توانید از آفیس ۳۶۵ به راحتی استفاده کنید. این مورد سبب شده تا علاوه بر دسترسی ساده، نیازی به داشتن سیستم عامل ویندوز برای استفاده از این برنامه وجود نداشته باشد.

کاربری ساده

رابط کاربری آفیس ۳۶۵ بسیار ساده و مناسب طراحی شده است. این کار سبب شده تا همه افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و در هنگام کار با آن با مشکلات زیادی مواجه نشوند. اما این سادگی سبب نشده که برنامه‌های موجود در این نسخه از آفیس هیچ ویژگی خاصی نداشته باشند.

درست است که در برخی از برنامه‌های آفیس ۳۶۵ ویژگی‌ها و امکانات کمتری نسبت به نسخه‌های نصبی آن وجود دارند اما باز هم ویژگی‌های موجود در برنامه‌های این آفیس می‌توانند پاسخگوی نیاز بسیاری از افراد باشند.

امنیت بالای اطلاعات

مایکروسافت امنیت فایل‌های ساخته شده توسط شما در آفیس ۳۶۵ را تضمین می‌کند. همین امر نشان دهنده امنیت بالای فایل‌های شما در این نسخه از آفیس است. اما استفاده از آفیس ۳۶۵ یک ویژگی دیگر نیز دارد و آن هم از دست نرفتن فایل‌ها در صورت بروز مشکل در کامپیوتر شماست.

گاهی اوقات کامپیوترها به دلایل متفاوتی مانند ویروسی شدن، خراب شدن هارد، نوسانات برق و بسیاری موارد مشابه دیگر دچار مشکل می‌شوند و بسیاری از اطلاعات افراد شامل فایل‌های ایجاد شده آن‌ها از دست می‌روند. این کار می‌تواند برای افراد مشکلات بسیاری به همراه داشته باشد و حتی باعث شود تا ضررهای سنگینی متحمل شوند. اما کاربران در هنگام استفاده از آفیس ۳۶۵ با این مشکل مواجه نخواهند شد.

قابلیت ویرایش یک فایل توسط چند نفر به صورت همزمان

آخرین مزیت از مزایای آفیس ۳۶۵ که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم، قابلیت کار همزمان چند نفر روی یک فایل است. با استفاده از امکانات موجود در این نسخه آفیس می‌توان به چندین نفر اجازه کار روی یک فایل را به صورت همزمان داد. با استفاده از این ویژگی، افراد با استفاده از سیستم‌های متفاوت و قرار داشتن در مکان‌های مختلف می‌توانند با هم روی یک پروژه یا پرونده کار کنند.

خرید آفیس اورجینال

جمع بندی

  • آفیس ۳۶۵ را باید متفاوت ترین نسخه آفیس دانست که مبتنی بر فضای ابری است.
  • مزایای آفیس ۳۶۵ باعث شده که افراد به برخی از کمبودهای آن توجه نداشته باشند و از آن برای انجام کارهای مختلف خود استفاده کنند.
  • امنیت بالا، قابلیت کار چند نفر روی یک فایل به صورت همزمان، قیمت پایین تر، کاربری ساده و امکان استفاده روی سیستم عامل‌های مختلف از مهم ترین مزایای استفاده از آفیس ۳۶۵ محسوب می‌شوند.
  • برای خرید آفیس ۳۶۵ حتماً از خدمات مجموعه‌های معتبر مانند بنیان سافت استفاده کنید تا با مشکلاتی نظیر خرید نسخه نامناسب یا غیر قانونی مواجه نشوید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.