تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 6:49
کد خبر : 144554

مجوز بایدن برای ادامه جنگ غزه تا پایان سال۲۰۲۳!

مجوز بایدن برای ادامه جنگ غزه تا پایان سال۲۰۲۳!

آرمان شرق-گروه بین الملل:کانال ۱۲ اسرائیل گزارش داد که جو بایدن، رئیس جمهور امریکا برای جنگ غزه ضرب الاجل تعیین کرده و انتهای سال ۲۰۲۳ را به عنوان مهلت اسرائیل برای پایان دادن به جنگ غزه معین کرده است. رسانه اسرائیلی این خبر را درست چند ساعت پس از اینکه جان فاینر، دستیار امنیت ملی کاخ سفید، تاکید کرد که ایالات متحده مهلت خاصی برای پایان دادن به جنگ در غزه برای اسرائیل مقرر نکرده و مدعی شد اگر جنگ اکنون متوقف شود، حماس به تهدید خود ادامه خواهد داد.

مجوز بایدن برای ادامه جنگ غزه تا پایان سال۲۰۲۳!

العربیه نوشت: کانال ۱۲ اسرائیل گزارش داد که جو بایدن، رئیس جمهور امریکا برای جنگ غزه ضرب الاجل تعیین کرده و انتهای سال ۲۰۲۳ را به عنوان مهلت اسرائیل برای پایان دادن به جنگ غزه معین کرده است.

«انتخاب»؛ در ادامه این مطلب آمده است: رسانه اسرائیلی این خبر را درست چند ساعت پس از اینکه جان فاینر، دستیار امنیت ملی کاخ سفید، تاکید کرد که ایالات متحده مهلت خاصی برای پایان دادن به جنگ در غزه برای اسرائیل مقرر نکرده و مدعی شد اگر جنگ اکنون متوقف شود، حماس به تهدید خود ادامه خواهد داد.

فاینر عصر پنجشنبه در جریان اجلاس امنیتی آسپن گفت: «ما به اسرائیل ضرب الاجل خاصی ندادیم، این کار وظیفه ما نیست چون جنگ مال آنها است».

دستیار امنیت ملی کاخ سفید افزود، اسرائیل در غزه دو هدف دارد: اطمینان از اینکه حماس دیگر نمی تواند بر نوار غزه حکومت کند و همچنین تهدیدی برای اسرائیل نخواهد بود.

فاینر گفت: «صادقانه بگویم، اگر جنگ امروز متوقف شود، حماس به تهدید ادامه خواهد داد، به همین دلیل است که ما هنوز در جایی نیستیم که از اسرائیل بخواهیم جنگ را متوقف کند یا آن را وادار به برقراری آتش بس کنیم».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.