تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 21:08
کد خبر : 132859

زلزله هفت ریشتری در استقلال!

زلزله هفت ریشتری در استقلال!

آرمان شرق-گروه ورزش: به نظر می‌رسد در لیست خروجی استقلال بازیکنان سرشناسی باشند که جایی در تفکرات تاکتیکی نکونام ندارند و باید سرنوشت فوتبالی‌شان را در تیم‌های دیگری جستجو کنند.

زلزله هفت ریشتری در استقلال!

لیست خروجی نکونام مشخص شد؛ زلزله هفت ریشتری در استقلال

ایرنا نوشت: به نظر می‌رسد در لیست خروجی استقلال بازیکنان سرشناسی باشند که جایی در تفکرات تاکتیکی نکونام ندارند و باید سرنوشت فوتبالی‌شان را در تیم‌های دیگری جستجو کنند.

جواد نکونام هدایت استقلال را به صورت رسمی بر عهده گرفت تا سرنوشت نیمکت این تیم که در روزهای گذشته با حواشی زیادی همراه بود مشخص شود. نکونام پس از پایان معارفه‌اش استارت جدی با تیمی را خواهد زد که فصل گذشته دست خالی لیگ برتر و جام حذفی را ترک کرد.

آن چیزی که در حال حاضر برای نکونام از اهمیت زیادی دارد وقت و زمان است و او نمی‌خواهد فرصت را از دست بدهد. سرمربی استقلال که تجربه سال‌ها حضور در لالیگا را در کارنامه‌اش دارد در اولین فرصت تمرینات آماده‌سازی تیمش را استارت خواهد زد.

نکونام به زودی لیست ورودی و خروجی تیمش را به مدیران استقلال اعلام خواهد کرد تا علاوه بر اینکه بازیکنان مورد نظرش جذب می‌شوند نفرات مازاد کنار گذاشته شوند تا این مربی بتواند با تیمی کامل استارت بزند. نفراتی که از استقلال جدا خواهند شد چه کسانی هستند؟ این پرسشی است که به به طور حتم هواداران استقلال به دنبال پاسخ آن هستند.

سید حسین حسینی و علی‌رضا رضایی به طور حتم یکی از این دو نفر در فصل آینده پیراهن تیم دیگری جز استقلال را خواهند پوشید. استقلال یک دروازه‌بان ششدانگ جذب خواهد کرد و باید دید قرعه جدایی به نام کدام خواهد افتاد.

عارف غلامی و محمد حسین مرادمند برای فصل آینده داعیه حضور در ترکیب ثابت را دارند و هیچ کدام از این دو نفر نمی‌خواهند در فصل جدید نیمکت نشین باشند. آنها که مدعی حضور در تیم ملی و جام ملت‌ها هستند با سرمربی جدید استقلال به صحبت خواهند پرداخت و در صورتی که احساس نیمکت نشینی کنند سرنوشت فوتبالی‌شان را در تیم دیگری جستجو می‌کنند. البته با توجه به اینکه در لیست جواد نکونام مدافعان توانمندی حضور دارند جدایی یکی از اینها محتمل به نظر می‌رسد .البته برخی اخبار حکایت از این دارد عارف غلامی که در فصل گذشته بارها با استقلال به چالش خورد با توجه به اتمام قراردادش به تیم دیگری برود.

مهدی مهدی‌پور فصل گذشته بازی‌های زیادی را برای استقلال انجام نداد و به احتمال زیاد او نیز یکی دیگر از جداشده‌ها خواهد بود. نکونام در این پست به دنبال بازیکنی است که خوب بدود ،بازیسازی کند و به اصطلاح فوتبالی ها قلدرانه بازی کند. زبیر نیک نفس،امید حامدی‌فر و محمد حسین زواره گزینه‌های دیگری هستند که به درِ خروج نزدیک هستند.

صالح حردانی از بازیکنان مورد تایید جواد نکونام است اما گفته می‌شود او در فصلی که به جام ملت‌ها ختم می‌شود می‌خواهد در ترکیب ثابت باشد در غیر این صورت احتمال جدایی‌اش زیاد است. خط حمله استقلال با زلزله هفت ریشتری همراه خواهد شد، مهاجمانی که در فصل گذشته آمار فاجعه‌باری از خود بر جای گذاشته‌اند نیاز به خانه تکانی اساسی دارد.

نکونام که مهدی قایدی و محمد محبی را می‌خواهد و به باشگاه اعلام کرده است باید این دو نفر را در اختیار داشته باشد. ضمن اینکه به مهاجم نوک کلاسیک و فوروارد سایه نیاز دارد.

اخبار دریافتی حکایت از این دارد سجاد شهباززاده ، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی شانس زیادی برای ماندن در استقلال ندارند. هر چند مطهری و شهباززاده با استقلال قرارداد دارند و احتمالا جدایی‌شان با حواشی همراه خواهد شد.

 

۲۵۸

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.