تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402 - 9:42
کد خبر : 145784

لوکادیا به پرسپولیس نزدیک شد

لوکادیا به پرسپولیس نزدیک شد

آرمان شرق-گروه ورزش:همسر مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خبر از بازگشت این بازیکن به جمع سرخپوشان پایتخت داد.یحیی گل محمدی هم تایید کردند و گفتند اگر ایشان (لوکادیا) شرایط پرسپولیس را بپذیرد، مشکلی برای این انتقال نخواهیم داشت.ما پیشنهاد دادیم و منتظر پاسخ او هستیم.

لوکادیا به پرسپولیس نزدیک شد

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس لو رفت

به گزارش شمانیوز: پرسپولیس تیم سرخپوش پایتخت مشکلات زیادی دارد. پرسپولیس با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده است و برای نیم فصل جدید پرسپولیس نیاز به تقویت دارد. مدیرعامل پرسپولیس از بازگشت دوباره یک بازیکن به این تیم در نقل و انتقالات زمستان خبر داد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه لوکادیا با پیراهن پرسپولیس استوری های مختلف می گذارد و گویا علاقه دارد برگردد، پرسپولیس با این درخواست موافقت خواهد کرد، گفت: بله، ما پیشنهاد دادیم و در انتظار پاسخ وی هستیم.

یحیی گل محمدی هم تایید کردند و گفتند اگر ایشان (لوکادیا) شرایط پرسپولیس را بپذیرد، مشکلی برای این انتقال نخواهیم داشت.ما پیشنهاد دادیم و منتظر پاسخ او هستیم. /منبع: افکارنیوز

استوری همسر یورگن لوکادیا؛

به زودی همدیگر را خواهیم دید پرسپولیس!

به زودی همدیگر را خواهیم دید پرسپولیس!

همسر مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خبر از بازگشت این بازیکن به جمع سرخپوشان پایتخت داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی روز پنج‌شنبه ۷ دی به مصاف هم رفتند و پرسپولیسی‌ها با شکست یک بر صفر میهمان خود ۲۹ امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال تهران در رده سوم جدول باقی مانند.

در پایان این بازی رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که پیشنهاد برای جذب لوکادیا داده‌ایم و منتظر پاسخ این بازیکن هستیم.

پس از اظهار نظر درویش در خصوص بازگشت مهاجم اسبق پرسپولیس، همسر یورگن لوکادیا با انتشار عکسی از فرزندش با لباس پرسپولیس اعلام کرد که به زودی همدیگر را خواهیم دید.

با این تفاسیر هواداران پرسپولیس باید منتظر بازگشت این مهاجم هلندی به تیم خود باشند.

به زودی همدیگر را خواهیم دید پرسپولیس!

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.