تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 0:43
کد خبر : 128795

قرارداد کوین یامگا فسخ می شود؟

قرارداد کوین یامگا فسخ می شود؟

آرمان شرق-گروه ورزش: باشگاه تا پایان فصل حداقل به ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه دیگر نیاز دارد تا با بازیکنان و کادرفنی تسویه حساب کند. او رقم بدهی به کوین یامگا را ۱۸۰ هزار یورو اعلام کرد که تهدید جدی برای احتمال محرومیت باشگاه‌ و فسخ قرارداد این بازیکن به شمار می‌رود.

قرارداد کوین یامگا فسخ می شود؟

سرپرست باشگاه استقلال تهران توضیحاتی درباره شرایط این باشگاه ارائه کرد.

بدهی 300 میلیاردی استقلال/ تهدید فسخ قرارداد کوین یامگا

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال تهران با پرداخت وام ۱۰۰ میلیارد تومانی موفق شد بدهی آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی را پس از ۲ سال پرداخت کند.

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال که پس از قبول استعفای علی فتح الله زاده در این سمت منصوب شده توضیحاتی درباره شرایط باشگاه ارائه کرده است.

استراماچونی جریمه هم گرفت!

حجت کریمی اعلام کرد باشگاه استقلال در پرداخت مطالبات آندره آ استراماچونی ۲۴۰۰ یورو جریمه پرداخت کرده است. این جریمه به دنبال تعویق انتقال پول به حساب سرمربی ایتالیایی به دلیل تعطیلات کشور قطر در عید سعید فطر پرداخت شد. به گفته کریمی استقلال در صورت عدم پرداخت جریمه باید روزانه بالای ۱۰۰ میلیون تومان جریمه پرداخت می‌کرد.

کنایه به مدیران قبلی

کریمی به مدیران قبلی باشگاه کنایه زده و اعلام کرد به دنبال راهکاری‌هایی جهت بازپرداخت وام است. او در متن منتشر شده به منتقدانی که قصد برهم زدن آرامش استقلال را داشته‌اند واکنش نشان داد و مدعی شد تمامی تلاش‌ نهادهای مربوطه به درستی صورت گرفته تا مشکلات استقلال برطرف شود.

او همچنین به افرادی که سعی دارند در استقلال نقشی داشته باشند کنایه زده و مدعی شده افرادی از طریق سواستفاده‌های شخصی توانسته‌اند به منافع زیادی برسند.

۳۰۰ میلیارد بدهی!

کریمی افشا کرد که باشگاه تا پایان فصل حداقل به ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه دیگر نیاز دارد تا با بازیکنان و کادرفنی تسویه حساب کند. او رقم بدهی به کوین یامگا را ۱۸۰ هزار یورو اعلام کرد که تهدید جدی برای احتمال محرومیت باشگاه‌ و فسخ قرارداد این بازیکن به شمار می‌رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.