تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 تیر 1402 - 21:12
کد خبر : 135299

قدردانی از چادرملو به‌پاس حمایت از بخش درمان اردکان

قدردانی از چادرملو به‌پاس حمایت از بخش درمان اردکان

آرمان شرق-گروه اقتصاد:رئیس بیمارستان اردکان در نشستی با مدیرعامل چادرملو، از حمایت‌های این شرکت از حوزۀ درمان به‌ویژه آغاز ساخت ICU و خرید ۲ دستگاه آمبولانس قدردانی و این شرکت را پیش‌گام در خدمت‌رسانی به مردم اردکان برشمرد.

قدردانی از چادرملو به‌پاس حمایت از بخش درمان اردکان

رئیس بیمارستان اردکان در نشستی با مدیرعامل چادرملو، از حمایت‌های این شرکت از حوزۀ درمان به‌ویژه آغاز ساخت ICU و خرید ۲ دستگاه آمبولانس قدردانی و این شرکت را پیش‌گام در خدمت‌رسانی به مردم اردکان برشمرد.

دکتر محمدحسن صدرالدینی، همچنین با اشاره به مشکلات حوزۀ درمان، خواستار تداوم این حمایت‌ها در تکمیل پروژه‌های بیمارستان،ICU  و مباحث آموزش پرسنلی شد.

مهندس طاهرزاده مدیرعامل چادرملو نیز در ابتدای این نشست با بیان این‌که خدمت به مردم فرهیختۀ اردکان را از افتخارات خود می‌دانیم؛ افزود: بخش بهداشت و درمان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در یک سال اخیر، گفت: جبران کمبودها در حوزۀ بهداشت، آموزش‌وپرورش و موارد عام‌المنفعۀ دیگر در دستورکار جدی چادرملو است.

گفتنی است در پایان این دیدار، لوح‌های تقدیر جداگانه‌ای ازسوی استاندار و دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان شهرستان به مدیرعامل چادرملو اهدا شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.