باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی فرصت زیادی ندارد.

در آستانه دیدار حساس پرسپولیس مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مسئولان این باشگاه به دنبال جذب مهاجم هستند تا کمبود مهاجم خود را برطرف کنند.

پس از اعلام نام‌های زیاد برای پیوستن به پرسپولیس و گمانه‌زنی‌هایی که در این شرایط به وجود آمده بود حالا صحبت از پیوستن کایسدو بازیکن پیشین اینترمیلان ایتالیا و منچستر سیتی انگلیس به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد که این انتقال تا حد زیادی امکان‌پذیر خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس حدوداً مبلغ ۶۰۰ هزار دلار برای جذب مهاجم خارجی در نظر گرفته و در صورتی که کایسدو با این مبلغ به پرسپولیس بپیوندد ۲۵ درصد این مبلغ را هم به عنوان آپشن در قرارداد او لحاظ خواهند کرد تا از نظر مالی به خواسته‌های این بازیکن نزدیک شوند.

اختلاف مالی پرسپولیس با کایسدو زیاد نیست و همین موضوع مسئولان این باشگاه را امیدوار کرده تا بتوانند او را به خدمت بگیرند چرا که هم رزومه خوبی دارد و هم اینکه یحیی گل‌محمدی خواهان جذب او شده است. در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن به احتمال فراوان پرسپولیسی خواهد شد مگر اینکه در لحظه آخر تصمیم کایسدو عوض شود.

البته دوران حضور کایسدو در اینتر بسیار کوتاه بود و او فقط ۳ مرتبه برای نراتزوری به میدان رفت ولی مهاجم اکوادوری ۱۳۹ بار برای لاتزیو، ۱۰۳ مرتبه برای اسپانیول و ۳۵ دفعه نیز برای منچسترسیتی به میدان رفته است.

پرسپولیس النصر را غافلگیر کرد

وب سایت سعودی اسپورت با انتشار خبری از حضور فیلیپه کایسدو در پرسپولیس خبر داد.

پرسپولیس با جذب اسطوره اینتر، النصر را غافلگیر کرد

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپولیس در فاصله چند روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است و امشب نیز هیئت مدیره سرخ ها در جلسه ای طولانی، لزوم جذب یک مهاجم جدید را تصویب کرد.

طی ساعات اخیر، شایعاتی درباره تمایل پرسپولیس به جذب فیلیپه کایسدو، بازیکن سابق تیم های اینتر، لاتزیو و منچسترسیتی شنیده می شود. خبری که به گوش عربستانی ها نیز رسیده و مورد توجه آنها قرار گرفته است.

1922748

رسانه سعودی اسپورت با تیتر “پرسپولیس النصر را غافلگیر کرد و اسطوره اینترمیلان را به خدمت گرفت” در این خصوص نوشت که پرسپولیس خواهان جذب فیلیپه کایسدو، مهاجم اکوادوری و سابق اینترمیلان ایتالیا است تا خط حمله خود را قبل از رویارویی با النصر در لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند.

البته دوران حضور کایسدو در اینتر بسیار کوتاه بود و او فقط ۳ مرتبه برای نراتزوری به میدان رفت و قطعا نمی توان از کلمه اسطوره برای این بازیکن استفاده کرد ولی مهاجم اکوادوری ۱۳۹ بار برای لاتزیو، ۱۰۳ مرتبه برای اسپانیول و ۳۵ دفعه نیز برای منچسترسیتی به میدان رفته است.

1922746
1922747

چند صفحه خبری پرطرفدار سعودی در توئیتر نیز که دنبال کننده های پرتعدادی دارند، این شایعه را پوشش داده و از احتمال حضور کایسدو در پرسپولیس نوشتند. باید دید که این انتقال رنگ و بوی رسمی به خود خواهد گرفت یا خیر.