تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 - 20:23
کد خبر : 146758

فردا ساعت ۱۵ اولین تمرین پرسپولیس پسایحیی

فردا ساعت ۱۵ اولین تمرین پرسپولیس پسایحیی

آرمان شرق-گروه ورزش:قرار است امشب و تا بامداد فردا مربیان و بازیکنان خارجی پرسپولیس از مرخصی و کشورهای خود برگردند و طبق برنامه در تمرین فردا حاضر باشند. به همین منظور برای تمام این اعضای خارجی تیم بلیت بازگشت تهیه شده و باشگاه پرسپولیس منتظر آنهاست.قرار شده تمرینات پرسپولیس با حضور کادر فنی فعلی و همه دستیاران یحیی از سر گرفته شود تا سرمربی جدید انتخاب و معرفی شود.

فردا ساعت ۱۵ اولین تمرین پرسپولیس پسایحیی

فردا ساعت 15 اولین تمرین پرسپولیس در دوره پسایحیی

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس بعد از بازی هفته پانزدهم مقابل مس رفسنجان که دوشنبه یازدهم دی ماه برگزار شد به تعطیلات زمستانی رفت.

این تعطیلات البته اصلا آرام و بی‌حاشیه نبود و با استعفای یحیی گل‌محمدی و کش آمدن این داستان تمام اخبار این تیم پیرامون کنار رفتن سرمربی تیم و دلایل استعفای او بود که در نهایت منجر به فسخ توافقی قرارداد او شد.

حالا پرسپولیس اولین تمرین خود در سال ۲۰۲۴ را برای نیم فصل دوم در حالی آغاز می‌کند که بعد از فسخ قرارداد گل محمدی با باشگاهش این تیم سرمربی ندارد و دوران پسایحیی را آغاز کرده که مشخص نیست برای این باشگاه و برنده سه گانه فصل قبل چگونه رقم خواهد خورد.

تمرین پرسپولیس بعد از ۱۲ روز تعطیلی از فردا آغاز خواهد شد آن هم در شرایطی که بحث حضور برانکو ایوانکوویچ در این تیم  مطرح است و قرار شده او جای یحیی گل محمدی را بگیرد.

طبق برنامه اعلام شده به اعضای تیم قرار است اولین تمرین سرخ‌ها برای نیم فصل دوم راس ساعت ۱۵ فردا شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شود.

قرار است امشب و تا بامداد فردا مربیان و بازیکنان خارجی پرسپولیس از مرخصی و کشورهای خود برگردند و طبق برنامه در تمرین فردا حاضر باشند. به همین منظور برای تمام این اعضای خارجی تیم بلیت بازگشت تهیه شده و باشگاه پرسپولیس منتظر آنهاست.

قرار شده تمرینات پرسپولیس با حضور کادر فنی فعلی و همه دستیاران یحیی از سر گرفته شود تا سرمربی جدید انتخاب و معرفی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.