تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 - 20:25
کد خبر : 63076

عیدی ۲۰۰ هزار تومانی دولت به مردم

عیدی ۲۰۰ هزار تومانی دولت به مردم

ارمان شرق- خبرهای تایید نشده زیادی درباره عیدی ۲۰۰ هزار تومانی دولت به مردم شنیده می شود، اینکه دولت روحانی در آخرین سال فعالیت خود به مردم عیدی می دهد، اما این خبرها چقدر واقعیت دارد؟

به گزارش کاماپرس، دولت محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در آخرین سال فعالیت خود یعنی سال ۹۱ مبلغ ۸۵ هزار تومان به عنوان عیدی به حساب یارانه بگیران واریز کرد. در اسفند سال ۹۱ پس از پرداخت یارانه، رئیس جمهور وقت اعلام کرد، رقمی را از صندوق توسعه ملی قرض کرده و به بانک مرکزی دادیم و ریال آن را دریافت کرده و به حساب مردم واریز کردیم. حالا هم زمزمه هایی درباره عیدی ۲۰۰ هزار تومانی دولت روحانی شنیده می شود. آیا این بار هم در آخرین سال فعالیت یک دولت، ممکن است این اتفاق بیفتد؟

در آن زمان هم نرخ تورم بالای ۴۰ درصد بود و نکته مهم دیگر اینکه آن سال، سال پایانی فعالیت یک دولت بود. البته هنوز خبر تاییده شده و ر رسمی درباره عیدی دولت روحانی به مردم اعلام نشده است.

حسن روحانی رئیس جمهور آخرین بار درباره عیدی دولت به مردم در فروردین ماه امسال گفته بود « عیدی امسال، همکاری مردم برای از بین بردن بیماری کرونا است.»

او همچنین در خرداد سال ۹۸ در پایان مراسم نماز عید سعید فطر درباره عیدی رئیس جمهور به مردم گفته بود: «عیدی امسال ما به مردم این است که مردم توانستند با ایستادگی، تصمیمات آمریکا را به سمت دیگری هدایت کنند؛ خواهش می‌کنیم، همین را ادامه دهند.»

به گزارش تجارت نیوز، با این اوصاف، طبق برخی گمانه‌ها و شایعات تایید نشده شاید اسفند ماه امسال دولت روحانی این عیدی را به شکل نقدی و در حد ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کند که البته در صورت چنین کاری ممکن است عواقبی مثل افزایش رشد تورم به همراه داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.