تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 7:26
کد خبر : 141997

شمس‌آذر، سد محکم استقلال برای ادامه صدرنشینی

شمس‌آذر، سد محکم استقلال برای ادامه صدرنشینی

آرمان شرباید صبر کنیم تا ببینیم پنجشنبه عصر ۱۵ هزار تماشاگر قزوینی و شهرهای اطراف که به‌طور قطع اکثرش را شمس آذری‌ها تشکیل می‌دهند چه نتیجه‌ای را روی اسکوربورد سردار آزادگان خواهند دید . استقلال پیروز می‌شود یا شمس آذر با کسب یک نتیجه خوب بازهم لیگ را سورپرایز می‌کند و به بلندپروازی‌هایش ادامه خواهد  داد؟

شمس‌آذر، سد محکم استقلال برای ادامه صدرنشینی

«اعتماد»: در یکی از بازی‌های مهم هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشورمان استقلال در قزوین به مصاف شمس‌آذر می‌رود. بازی در ورزشگاه سردار آزادگان استادیوم شهر قزوین است و هواداران شمس‌آذری بی‌صبرانه منتظر شروع این مسابقه هستند ‌چرا که برای نخستین‌بار در تاریخ یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت برای تقابل با تیمی از این شهر در بالاترین سطح باشگاهی فوتبال در ایران وارد رقابت خواهد شد.

البته قزوین قبل‌تر در لیگ برتر نماینده داشت و تیم پیکان بازی‌های خانگی‌اش را در این شهر برگزار می‌کرد اما قزوینی‌ها این تیم را از شهر خودشان نمی‌دانستند. پیکان هم مجدد به تهران کوچ کرد!  از حواشی این تقابل که بگذریم استقلالی‌ها برای ادامه صدرنشینی چاره‌ای به جز برد در مقابل میزبان ندارند. آبی‌ها در صدر جدول لیگ قرار دارند با این حال با توجه به فاصله نزدیک امتیازات در بین مدعیان با کوچک‌ترین لغزشی این جایگاه را از دست می‌دهند و برای همین هم با تمام قوا وارد زمین خواهند شد. نکونام و بازیکنان تیمش به خوبی می‌دانند شمس آذر به هیچ‌وجه یک تیم دست و پا بسته نیست ‌و حریف هیچ نشانی از یک باشگاه تازه لیگ برتری شده ندارد!  شاگردان سعید دقیقی در جدول مسابقات با کسب ۱۰ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارند و با پیروزی در زمین تیم‌های بزرگ فولاد و تراکتور اثبات کردند راه و رسم تقابل با تیم‌های بزرگ‌ را به خوبی آموزش دیده اند.‌ قزوینی‌ها با برد سه بر صفر در مقابل مس رفسنجان قوای خط حمله خودشان را به رخ دیگر تیم‌های لیگ برتری کشیدند و برخلاف تیم‌های پایین جدولی اعتقادی به دفاع اتوبوسی ندارند. دیگر نکته جالب در خصوص این تیم اعتقاد ویژه سرمربی آنها به استفاده از بازیکنان جوان و کم نام و نشان است. به‌طوری که در نگاه به فهرست این تیم نام بازیکن شاخصی را پیدا نمی‌کنید! در بین بازیکنان شمس آذر، علیرضا رضایی دروازه‌بان فصل پیش تراکتور که این فصل به صورت قرضی برای میزبان بازی می‌کند انگیزه مضاعفی برای تقابل با هم‌تیمی‌های سابقش دارد. اما صدرنشین لیگ که در چند بازی گذشته با حداقل اختلاف برابر حریفان پیروز شده در خط دفاع و دروازه مستحکم ظاهر شده و در بردهای اقتصادی تخصص دارد. تفکرات جواد نکونام که خیلی‌ها اعتقاد دارند به تفکرات کی روش در تیم ملی شباهت دارد حفظ سازماندهی در بین بازیکنان تا دقیقه آخر بازی و استفاده از حداقل‌ها برای گلزنی است. در استقلال مدل نکونام هر بازیکنی شانس این را دارد تا گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند. در عین حال از آمادگی بالای بازیکنانی مثل سیدحسین حسینی و روزبه چشمی و میلاد محمدی هم نباید به سادگی عبور کرد. در نهایت باید صبر کنیم تا ببینیم پنجشنبه عصر ۱۵ هزار تماشاگر قزوینی و شهرهای اطراف که به‌طور قطع اکثرش را شمس آذری‌ها تشکیل می‌دهند چه نتیجه‌ای را روی اسکوربورد سردار آزادگان خواهند دید . استقلال پیروز می‌شود یا شمس آذر با کسب یک نتیجه خوب بازهم لیگ را سورپرایز می‌کند و به بلندپروازی‌هایش ادامه خواهد  داد؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.