پرسپولیس در حالی که چند امتیاز از استقلال و سپاهان عقب بود، با کسب ۷ پیروزی متوالی موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر را در فصل گذشته مال خود کند. یحیی و تیمش همچنین ۳ بازی را جام حذفی با پیروزی پشت سر گذاشتند و به رکورد فوق العاده ۱۰ برد متوالی رسیدند.

سریال بردهای پشت سر هم پرسپولیس به فصل جدید رسید و این تیم در اولین بازی خود در لیگ بیست و سوم موفق شد با تک گل علی نعمتی از سد آلومینیوم عبور کند و یازدهمین برد متوالی خود را بدست بیاورد.

پیروزی پرسپولیس برابر آلومینیوم، هشتمین برد پیاپی این تیم در لیگ برتر بود. رکورد بیشترین برد متوالی در تاریخ این مسابقات در اختیار پرسپولیس و سپاهان است. پرسپولیس در لیگ‌های ششم و هفتم و سپاهان در لیگ‌های چهاردهم و پانزدهم به ۹ برد متوالی دست یافتند و پرسپولیس در صورت پیروزی در بازی بعدی خود با رکورد تاریخ لیگ برتر برابر می‌شوند. البته بازی بعدی پرسپولیس اصلا دیدار راحتی نخواهد بود.

سرخ پوشان پایتخت در هفته دوم لیگ برتر باید در تبریز به مصاف تیم پرمهره تراکتور بروند که یک دیدار بسیار سخت و دشوار خواهد بود و برد در آن بازی آن هم در خانه حریف و مقابل تماشاگرانش کار راحتی نیست. هرچند تراکتور در بازی اول خود شکست سنگینی مقابل سپاهان متحمل شد ولی تقابل با پرسپولیس برای این تیم یک بازی ویژه است و خمز و شاگردانش انگیزه‌های بالایی برای متوقف کردن مدافع عنوان قهرمانی خواهند داشت.

پرسپولیس با برد آلومینیوم به یازدهمین برد متوالی خود در مسابقات رسمی هم رسید و برای رسیدن به رکورد ۱۶ برد متوالی که متعلق به خودش در دهه هفتاد است نیاز به ۵ برد دیگر دارد.