تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 9:33
کد خبر : 148661

رونمایی از پرسپولیس جدید

رونمایی از پرسپولیس جدید

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس این شانس را دارد تا با برتری احتمالی در دیدار امروز و نتیجه‌نگرفتن احتمالی استقلال در دیدار فردا، به صدر جدول برسد. ناگفته پیداست که اگر سرخ‌پوشان تهرانی نتوانند امروز برنده شوند با توجه به فشردگی جدول می‌توانند با دردسر‌های دیگری روبه‌رو شوند.

رونمایی از پرسپولیس جدید

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری پنج دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که در حساس‌ترین مسابقه، پرسپولیس در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری پنج دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که در حساس‌ترین مسابقه، پرسپولیس در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود. فارغ از این موضوع که آلومینیومی‌ها از زمانی که در لیگ برتر حضور دارند همواره پرسپولیس را به دردسر انداخته‌اند، این بازی برای سرخ‌پوشان تهرانی از جهاتی دیگر هم مهم است.

پرسپولیس در نیم‌فصل با استعفای یحیی گل‌محمدی روبه‌رو شد و حالا دستیار او یعنی اوسمار ویرا هدایت این تیم را بر عهده گرفته است. اوسمار در شرایطی روی نیمکت به‌عنوان مرد اصلی فنی نشسته که مسئولان باشگاه در پی به‌خدمت‌گرفتن مربیان سرشناس خارجی از جمله برانکو ایوانکوویچ بودند که در این زمینه توفیقی نداشتند. به غیر از اوسمار، پرسپولیس چندین بازیکن جدید دیگر هم به خدمت گرفته که شاید گل سرسبد آن‌ها عبدالکریم حسن قطری و البته بازگشت عیسی آل‌کثیر باشد. اگرچه هنوز مشخص نیست که مشکل این بازیکنان برای ثبت قرارداد رسمی حل شده باشد یا خیر، ولی این تغییرات می‌تواند پرسپولیس جدیدی را به لیگ برتر معرفی کند.

سرخ‌پوشان تهرانی در نیم‌فصل نخست فرصت صدرنشینی را هم داشتند، ولی لغزش در یکی دو دیدار آن‌ها را در رده سوم نگه داشت. استقلال پیش از بازی‌های این هفته با ۳۲ امتیاز صدرنشین است و سپاهان با ۳۱ امتیاز در تعقیب آن‌ها و در جایگاه دوم ایستاده است. پرسپولیس ۳۰ امتیازی هم در رده سوم ایستاده است. از آنجا که بازی این هفته سپاهان با تراکتور به دلیل حضور نماینده اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است، پرسپولیس این شانس را دارد تا با برتری احتمالی در دیدار امروز و نتیجه‌نگرفتن احتمالی استقلال در دیدار فردا، به صدر جدول برسد. ناگفته پیداست که اگر سرخ‌پوشان تهرانی نتوانند امروز برنده شوند با توجه به فشردگی جدول می‌توانند با دردسر‌های دیگری روبه‌رو شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.