تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 دی 1397 - 18:34
کد خبر : 55158

رونمایی از عادل فردوسی پور در جام ملت های آسیا

رونمایی از عادل فردوسی پور در جام ملت های آسیا

آرمان شرق: جام ملت های آسیا به مرحله پایانی دور گروهی رسیده اما تا این لحظه خبری از گزرشگران شاخص و با سابقه ای چون عادل فردوسی پور، مزدک میرزایی و پیمان یوسفی در جمع گزارشگران نیست! به گزارش آرمان شرق، غیبت این مجری های با سابقه شایعاتی را بر سر زبان ها انداخته و

آرمان شرق: جام ملت های آسیا به مرحله پایانی دور گروهی رسیده اما تا این لحظه خبری از گزرشگران شاخص و با سابقه ای چون عادل فردوسی پور، مزدک میرزایی و پیمان یوسفی در جمع گزارشگران نیست!

به گزارش آرمان شرق، غیبت این مجری های با سابقه شایعاتی را بر سر زبان ها انداخته و به خصوص غیبت عادل فردوسی پور از دیگران سئوال برانگیز تر بوده است.

از آنجا که عادت داشتیم در طی چند سال اخیر تورنمنت های حساس را با مجری گری عادل در شبکه ۳ ببینیم و امسال خرق عادت شده و او دیگر مجری برنامه ویژه جام ملت ها نیست، عدم حضور او در گزارش بازی ها نیز سئوال برانگیز تر شده و شائبه ناراحتی و دلخوری فردوسی پور را جدی تر کرد

اما گویا این طلسم شکسته شده و قرار است عادل بازی عربستان و قطر را به صورت زنده در روز پنج شنبه گزارش کند. مجری- گزارشگری که خود یکی از جذابیت های فوتبالی برای علاقه مندان ایرانی است و غیبت او می تواند منجر به قهر دو چندان مردم با رسانه ای با عنوان ملی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.