تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1402 - 9:11
کد خبر : 149761

رتبه برترهلدینگ پتروپالایش اصفهان در کنگره ملی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه کارآفرینی

رتبه برترهلدینگ پتروپالایش اصفهان در کنگره ملی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه کارآفرینی

آرمان شرق-گروه اقتصاد: مجید نادری‌نژاد ،دراین کنگره با معرفی حوزه های دانش‌بنیان درهلدینگ پتروپالایش اصفهان؛ احداث پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان را راهبردی برای توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان در صنعت نفت و انرژی عنوان کرد.

رتبه برترهلدینگ پتروپالایش اصفهان در کنگره ملی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه کارآفرینی

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، نخستین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کار آفرینی با حضور مدیران و مسئولان از نهادها و دستگاه های مختلف، وزارتخانه‌ها، مجلس شورای اسلامی، شرکت های دانش بنیان، فعالان اقتصادی و اساتید دانشگاه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

مجید نادری‌نژاد ،دراین کنگره با معرفی حوزه های دانش‌بنیان درهلدینگ پتروپالایش اصفهان؛ احداث پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان را راهبردی برای توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان در صنعت نفت و انرژی عنوان کرد.

وی افزود: صنایع بزرگ، با توجه به تحریم های ظالمانه، برای بر طرف کردن نیازهای خود به استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان روی آورده اند، و ما در شرکت مشعل‌پویا سعی کردیم با ایجاد بستری برای استقرار این شرکت ها بتوانیم، این اهداف را به سرانجام برسانیم.

وی خطاب به مسئولان حاضر درهمایش گفت: در رابطه با شرکت های دانش بنیان بیشتر فکر کنید و نیازهای خود را از این طریق بر طرف نمایید و از حمایت آنان بیشتر تلاش کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.