تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 6:53
کد خبر : 134487

دو خارجی در آخرین آپدیت نقل‌و‌انتقالات استقلال

دو خارجی در آخرین آپدیت نقل‌و‌انتقالات استقلال

آرمان شرق-گروه ورزش:خطیر که پیش از این نشان داده در جذب بازیکنان خارجی تبحر دارد، مأموریت دارد تا مهاجم با کیفیتی در سطح مامه تیام و لوکادیا که در سال های اخیر وارد فوتبال ایران شده اند را برای استقلال جذب کند و تجربه امثال الحاجی گرو و نیومایر تکرار نشود.

دو خارجی در آخرین آپدیت نقل‌و‌انتقالات استقلال

دو خارجی در آخرین آپدیت نقل‌و‌انتقالات استقلال

به گزارش “ورزش سه”، پس از انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال و برگزاری جلسه وی با جواد نکونام، حالا هواداران نگران این تیم، در انتظار شروع خریدهای آبی ها در بازار نقل و انتقالات هستند. جانشین حجت کریمی مأموریت دارد تا بر اساس فهرست سرمربی تیم، با نفرات مورد نظر به توافق برسد.

برای اینکه استقلال بتواند در فصل جدید با حریفان قدرتمند و تقویت شده اش در راه کسب قهرمانی رقابت کند، در چندین پست نیاز به تقویت دارد که بر همین اساس، نکونام لیست خود را تحویل خطیر داده و باید دید که مدیر جوان استقلال تا چه میزان در تحقق اولویت های فهرست سرمربی موفق خواهد بود.

* مهاجم خارجی: به دنبال تیام جدید
اولویت نکونام و مدیریت باشگاه استقلال، جذب یک مهاجم با کیفیت خارجی است. در حال حاضر، فوروارد تمام کننده و سطح بالایی در مارکت فوتبال ایران حضور ندارد و نگاه نکونام و خطیر، به جذب یک بازیکن خارجی است.

خطیر که پیش از این نشان داده در جذب بازیکنان خارجی تبحر دارد، مأموریت دارد تا مهاجم با کیفیتی در سطح مامه تیام و لوکادیا که در سال های اخیر وارد فوتبال ایران شده اند را برای استقلال جذب کند و تجربه امثال الحاجی گرو و نیومایر تکرار نشود.

در زمان حضور حجت کریمی، چند بازیکن خارجی به استقلال لینک شده بودند ولی حالا با روی کار آمدن علی خطیر، باید دید که استراتژی آبی ها برای تقویت خط حمله چه خواهد بود.

* هافبک خارجی: تورس نشد، یکی دیگر!
استقلال که علاقه مند به جذب روبرتو تورس بود، نیم نگاهی به بازیکنان خارجی دیگر نیز دارد. نکونام باید تغییرات مهمی را در مرکز میدان به وجود بیاورد و به همین دلیل به دنبال جذب یک هافبک طراح و با کیفیت خارجی است.

باید دید که مذاکرات با روبرتو تورس به چه سمتی پیش می رود و در صورت منتفی شدن حضور این بازیکن در استقلال، آنگاه آبی ها به سراغ بازیکنان خارجی دیگر می روند.

* بازگشت مرادمند و عارف:
پس از جدایی رافائل سیلوا، استقلال به دنبال توافق با محمدحسین مرادمند و عارف غلامی بود که در این میان قرارداد مرادمند تمدید شد. دو مدافعی که در سال های اخیر لباس این تیم را بر تن کرده اند و به هماهنگی با اعضای تیم رسیده اند. عارف توسط مدیریت قبلی از تیم کنار گذاشته شد اما مرادمند نیز با مدیرعامل جدید به توافق رسید و انتظار می رود که غلامی نیز به تیم برگردد.

1881221

عارف در انتظار تأیید نهایی جواد نکونام است تا پای میز مذاکره نشسته و قراردادش را تمدید کند. بدین ترتیب برای فصل جدید، آرمین سهرابیان در کنار عارف غلامی، محمدحسین مرادمند و احتمالا یکی از بازیکنان تیم امید، خط دفاعی آبی پوشان را تشکیل می‌دهند.

* دروازه بان اولویت آخر:
در حال حاضر، تقویت دروازه به اولویت آخر نکونام تبدیل شده است. سرمربی جوان تمام تمرکزش را روی فاز هجومی تیم گذاشته است. هر چند که در صورت تأمین منابع لازم، ممکن است آبی ها برای جذب سنگربان خارجی اقدام کنند ولی بازگشت سیدحسین حسینی به استقلال، محتمل ترین گزینه روی میز کادرفنی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.