تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 - 7:05
کد خبر : 139098

دوئل تاریخی در آزادی

دوئل تاریخی در آزادی

آرمان شرق-گروه ورزش:درست است که النصر تیم خوب و بزرگی است اما از طرفی تیم پرسپولیس هم نشان داده که تیم روزهای سخت است و در این روزها توانسته نتایج خوبی بگیرد. وی با تاکید براینکه ما آماده این بازی هستیم و تمرینات خوبی داشته ایم گفته است: بازیکنان با انگیزه بالا تمرین کردند و فکر می‌کنم امر.ز شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم باشیم و بازی جذابی خواهد شد.

دوئل تاریخی در آزادی

آرمان امروز : در آستانه دویل تاریخی دو تیم پرسپولیس و النصر به عنوان دو قطب بزرگ فوتبال غرب آسیا و حاشیه های فراوان آن،  سرمربی پرسپولیس در نشستی خبری با طرح این ادعا که این تیم، تیم روزهای سخت است گفته است؛ درست است که النصر تیم خوب و بزرگی است اما از طرفی تیم پرسپولیس هم نشان داده که مرد روزهای سخت است و در این روزها توانسته نتایج خوبی بگیرد. وی با تاکید براینکه ما آماده این بازی هستیم و تمرینات خوبی داشته ایم گفته است: بازیکنان با انگیزه بالا تمرین کردند و فکر می‌کنم امر.ز شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم باشیم و بازی جذابی خواهد شد.

امیدوارم بتوانیم سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم. او در ادامه درباره برنامه پرسپولیس برای مهار رونالدو توضیح داد: رونالدو یک بازیکن افسانه‌ای در فوتبال است و خوشحالیم که به ایران سفر کرده است. در هر صورت باعث خوشحالی و انگیزه خیلی از جوانان ایرانی شده است. مهار چنین بازیکنی سخت است. فقط هم رونالدو نیست و بازیکنان شاخص دیگری هستند که باید بتوانیم آنها را هم مهار کنیم. این سخنان در حالی مطرح می شود که با وجود نگرانی ها از غایب بودن بیرانوند که به خاطر مصدومیت، وی روز گذشته با حضور در تمرین پرسپولیس باعث شد تا این دغدغه تیم و هواداران وی نیز برطرف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.