تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 18:40
کد خبر : 141960

درخواست بیرانوند از هواداران پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه آزادی

درخواست بیرانوند از هواداران پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه آزادی

آرمان شرق-گروه ورزش:“تیم خاص و بزرگ پرسپولیس همیشه در معرض حاشیه قرار داره، همه می‌خوان به نوعی برای ما حاشیه درست کنن که ما رو از هدف اصلی‌مون که قهرمانیه دور کنن. شاید خیلی چیزها نداشته باشیم ولی هواداران عاشقی داریم که با انرژیشون ما رو به جلو هل میدن. عشقی که شما به تیم میدین رو نمیشه با هیچ چیزی جایگزین کرد.”

درخواست بیرانوند از هواداران پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه آزادی

بیرانوند ؛ درخواست بیرانوند از هواداران پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه آزادی

علیرضا بیرانوند همانند هفته گذشته، هواداران پرسپولیس را به حضور در استادیوم دعوت کرد.

علیرضا بیرانوند که در اوایل فصل و برگزاری بازی‌های خانگی پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی حسابی شاکی و ناراحت بود، از روزی که پرسپولیس دوباره در تهران از حمایت هواداران خود برخوردار شد، روزهای قبل از مسابقه پیامی برای علاقه‌مندان به این تیم می‌نویسد.

حالا علیرضا بیرانوند از هواداران پرسپولیس می‌خواهد تیم مورد علاقه‌شان را برای بازی فردا مقابل صنعت نفت آبادان حمایت کنند. او معتقد است انگیزه‌ای که بازیکنان از این بازی می‌گیرند می‌تواند به آنها برای بازی هفته آینده مقابل استقلال تاجیکستان کمک کند.

بیرانوند در استوری اینستاگرامش نوشت:

“تیم خاص و بزرگ پرسپولیس همیشه در معرض حاشیه قرار داره، همه می‌خوان به نوعی برای ما حاشیه درست کنن که ما رو از هدف اصلی‌مون که قهرمانیه دور کنن. شاید خیلی چیزها نداشته باشیم ولی هواداران عاشقی داریم که با انرژیشون ما رو به جلو هل میدن. عشقی که شما به تیم میدین رو نمیشه با هیچ چیزی جایگزین کرد.”

او ادامه داد:

“بازی برگشت با استقلال تاجیکستان تو مسیر صعود به دور بعد خیلی مهم و کلیدیه به خاطر همین تیم ما نیاز داره که با حال خوب و انرژی بی نظیر شما ارتش سرخ به استقبال اون بازی بره.”

بیرانوند ؛ درخواست بیرانوند از هواداران پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه آزادی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.