تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1397 - 14:06
کد خبر : 34031

خواص خوردن جیرجیرک

خواص خوردن جیرجیرک

آرمان شرق: دانشمندان بر طبق تحقیقاتی که انجام دادند متوجه شدند که مصرف جیرجیرک می تواند سلامت بدن انسان را تضمین کند. به گزارش آرمان شرق به نقل از پندار آنلاین،حشرات از قدیم بعنوان منبع اصلی و فراوان پروتین شناخته می شوند. با وجود کمبود منابع غذایی وگوشت روی سیاره زمین به ناچار مجبور هستیم سمت خوردن حشرات

آرمان شرق: دانشمندان بر طبق تحقیقاتی که انجام دادند متوجه شدند که مصرف جیرجیرک می تواند سلامت بدن انسان را تضمین کند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از پندار آنلاین،حشرات از قدیم بعنوان منبع اصلی و فراوان پروتین شناخته می شوند. با وجود کمبود منابع غذایی وگوشت روی سیاره زمین به ناچار مجبور هستیم سمت خوردن حشرات برویم . از میان حشرات جیرجیرک بعنوان مهم ترین و غنی ترین منبع پروتئین و باکتری مفید محسوب می شود. بر اساس تحقیقات انجام شده دانشگاه مدیسون مطالعه ای ۶ هفته ای به روی ۲۰ مرد و زن ۱۸ تا ۴۸ سال انجام شد. در دو هفته اول بر روی میلک شیک و مافین پودر جیرجیرک ریخته شد (۲۵ گرم) گروه بعدی همان صبحانه عادی خود را خوردند.

بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی دسته ای که رژیم جیرجیرک را انجام را داد مشخص کرد که کلسترول آنها تنظیم شده است و باکتری های مضر بدن آنها از بین رفته است و پروتئین خود آنها به اندازه کافی و استاندارد است. طبق نتیجه گیری انجام شده بر روی افراد مشخص شد که ظاهرا باید از این به بعد سراغ استفاده از جیرجیرک و جایگزین کردن آنها برویم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.