تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 12:07
کد خبر : 147182

خرید هدایای سازمانی برای کارمندان

خرید هدایای سازمانی برای کارمندان

بسیاری از شرکت ها در حوالی تعطیلات سال نو و برای مناسبت های خاص مانند سالگرد تأسیس شرکت یا دستاوردهای استثنایی به کارمندان خود هدایایی می دهند تا از آنها به نحو شایسته ای قدردانی کنند. چه در سطح شخصی و چه در سطح حرفه ای می توانید از طریق هدیه دادن از مزایای بسیاری

بسیاری از شرکت ها در حوالی تعطیلات سال نو و برای مناسبت های خاص مانند سالگرد تأسیس شرکت یا دستاوردهای استثنایی به کارمندان خود هدایایی می دهند تا از آنها به نحو شایسته ای قدردانی کنند.

چه در سطح شخصی و چه در سطح حرفه ای می توانید از طریق هدیه دادن از مزایای بسیاری بهره مند شوید. اغلب، دادن هدیه سازمانی به کارمندان یک استراتژی سودمند برای دو طرف است. برخی از مزایای هدیه سازمانی و شرکتی عبارتند از:

  • انگیزه بخشی: دادن هدایا سازمانی می تواند به کارکنان شما انگیزه دهد تا در انجام وظایف سازمانی خود سخت کوش تر باشند.

  • افزایش بهره وری: برخی از کارمندان پس از دریافت هدیه می توانند بهره وری بیشتری داشته باشند.

  • بالا بردن روحیه: روحیه کار تیمی در بسیاری از کارمندان و شاید در کل شرکت، با گرفتن یک هدیه، تقویت می شود.

  • قدردانی کردن : هدیه سازمانی نشان می دهد که شما به کارمندان خود فکر می کنید، که باعث می شود آنها نسبت به حضورشان در شرکت احساس ارزشمندی داشته باشند.

  • سخاوت مندی: شما به عنوان یک مدیر، فرهنگ سخاوتمندی را در شرکت یا سازمان پرورش می دهید.

کارفرمایان می توانند هر چیزی را که دوست دارند به عنوان هدیه به کارمندان خود بدهند، اما نوع هدیه ای که به کارکنان خود می دهید به مواردی مانند بودجه کلی، تعداد کارمندان و حتی صنعتی که در آن کار می کنید بستگی دارد.

فروشگاه اینترنتی دفتر دستک در ادامه پیشنهاداتی را برای هدیه سازمانی و شرکتی مطرح می نماید.

ست های رومیزی

ست رومیزی (ارگانایزرهای رومیزی) ابزاری بسیار کاربردی برای سازماندهی، تمیز و مرتب نگهداشتن لوازم التحریر و ملزومات اداری نظیر خودکار، مداد، ماژیک، منگنه، سوزن کش، چسب، قیچی، خط کش، کاتر و … هستند و زمانی که به هر کدام از این ابزار نیاز داشته باشید به راحتی در دسترس خواهد بود.

حال بررسی می کنیم که چرا ست رومیزی محصولی عالی برای هدیه شرکتی بشمار می رود:

  • کاربردی هستند: این محصول به سازماندهی و مرتب نگهداشتن میز کار کمک بسیاری می کند.

  • آگاهی از برند: با چیدمان ملزومات اداری و نوشت افزار، محصولات به راحتی دیده می شوند و برندهای هر یک از محصولات یادآوری می شوند.

در نهایت هدیه ست رومیزی با درج نام و نشان تجاری باعث می شود کارمندان بطور مثبت نام شرکت را همیشه به یاد داشته باشند و این یک امتیاز ارزشمند برای شرکت و مدیریت آن بشمار می رود.

قلم های لوکس

وقتی صحبت از خرید هدیه سازمانی می شود، انتخاب قلم لوکس می تواند بسیار جذاب و ارزشمند باشد. خرید قلم لوکس می تواند همانند ورود به یک دنیای جدید، هیجان انگیز و کمی دلهره آور باشد؛ اما با کمی جستجو بسیار راحت است.

وقتی قیمت‌ ها، فهرست‌ فلزات گرانبها بکار رفته در طراحی قلم و کلمات غیرعادی دیگر را می ‌بینید، دنیای قلم لوکس می‌ تواند دلهره‌آور باشد، اما نگران نباشید! دفتر دستک اینجاست تا به شما کمک کند.

قلم لوکس در چهار گروه خودنویس لوکس، روان نویس لوکس، خودکار لوکس و اتود لوکس طبقه بندی و عرضه می شود. همه این محصولات ارزشمند و بسیار کاربردی هستند. فروشگاه اینترنتی دفتر دستک با ارائه خدماتی نظیر حک نام یا نشان تجاری و بسته بندی قلم، جلوه ای خاص را به آن اضافه می کند و بعنوان هدیه ای شخصی سازی شده آن را آماده و عرضه می نماید.

دفتر دستک مجموعه ای از بهترین قلم های لوکس را برای این منظور جمع آوری و عرضه نموده است. قلم هایی از برندهای جهانی پارکر، واترمن، کاوکو، لامی، فابرکاستل، استربروک، مونته گراپا و … .

با خرید قلم لوکس می توانید هدیه ای به یادماندنی و البته ماندگار بدهید.

دفتر و سر رسید

هنگامی که یک دفتر یا سر رسید را برای هدیه سازمانی در نظر میگیرید؛ مناسب است با درج لوگو یا نام سازمان خود به آن هویت بخشیده و هدیه دهید.

امروزه دفتر بسیار بیشتر از سر رسید برای هدیه سازمانی در نظر گرفته می شود؛ چرا که به راحتی می توان ایده ها، برنامه ها و اهداف را در آن ثبت و نگهداری کرد و در پایان انعکاسی عالی از احساسات و تجربیات خواهد بود.

باید توجه داشته باشید که امروزه نگارش راهی مفید و شفابخش برای دور شدن از اضطراب و افسردگی بشمار می رود؛ در نتیجه خرید دفتر یادداشت با درج نام و شخصی سازی نمودن آن با تنوع بسیاری که دارد می تواند هدیه ای ارزشمند، کاربردی و بسیار عالی باشد. شخصی سازی نمودن هدیه، نشان دهنده تفکر و تلاش است و باعث می شود هدیه معنادارتر شود.

اگر در تلاش برای یافتن هدیه عالی هستید؛ ترکیبی از دو ویژگی شخصی سازی و کاربردی بودن کلید اصلی است.

بطور مثال دفتر بنه نوت با ویژگی هایی که دارد یک دفتر همه کاره است که با دو نوع جلد نرم و سخت (گالینگور) در چند رنگ و در دو اندازه A5 و A6 تولید شده است. دفتر بنه نوت مناسب برای یادداشت کارهای روزانه، ایده ها و خاطرات است و جیب داخلی طراحی شده در آن جهت نگهداری یادداشت های کوچک مناسب است.

کیف چرم

محصولات چرمی طیف گسترده ای را شامل می شود. کیف رودوشی چرم، کوله پشتی چرم، کیف پول چرم، جاکارتی چرم، کیف آرایشی چرم و … . اما برای هدیه سازمانی، خرید کیف پول چرم یا جاکارتی چرم ترکیبی عالی از عملکرد، جذابیت و قیمت مناسب است. استفاده از این محصولات، چه در یک رویداد رسمی و چه برای استفاده روزانه کاملاً ایده آل هستند.

زیبایی منحصربفرد هدایای چرمی لوکس و کیفیت چرم بکار رفته در تولید محصولات، ماندگاری این محصولات را تضمین می نماید.

کلام آخر

با خرید هدیه سازمانی شیک و کاربردی جهت تقدیر از کارمندان و دستاوردهای آنها خاطرات شگفت انگیزی را رقم خواهید زد. پس در خصوص خرید هدیه خاص برای کارمندان خود شک نکنید!

فروشگاه اینترنتی دفتر دستک ایده هایی جذاب برای هدیه سازمانی و اداری دارد که لبخند را برای همکاران شما به ارمغان می آورد؛ پس با ما همراه باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.