تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 6:47
کد خبر : 140166

حضور دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه بیرجند در فولاد سنگان

حضور دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه بیرجند در فولاد سنگان

 آرمان شرق-گروه اقتصاد: جمعی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور در شرکت فولاد سنگان و بازدید از کارخانجات تولید گندله و کنسانتره سازی این شرکت ضمن آشنایی با روند تولید گندله، از این شرکت بازدید کردند.

حضور دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه بیرجند در فولاد سنگان

photo6896278173

اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، از خطوط تولیدی این شرکت بازدید به عمل آوردند.

 به گزارش خبرنگار روابط عمومی فولاد سنگان،  جمعی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور در شرکت فولاد سنگان و بازدید از کارخانجات تولید گندله و کنسانتره سازی این شرکت ضمن آشنایی با روند تولید گندله، از این شرکت بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید علی شمسی نیا، معاون بهره برداری فولاد سنگان ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای دانشجویان گفت :

این شرکت در راستای تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه ، تاسیس گردیده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی شرکت، هر کدام به ظرفیت تولید اسمی ۵ میلیون تن در حال تولید می باشد .

وی در ادامه در خصوص روند استخراج سنگ آهن، خردایش، تولید کنسانتره ، پر عیارسازی ، تولید گندله ، انباشت و برداشت محصول و حمل آن توضیحاتی را ارائه نمود و در ادامه به سوالات دانشجویان حاضر در این بازدید پاسخ داد.

در ادامه علی عباسی مدیر گروه مهندسی معدن دانشگاه صنعتی بیرجند ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و دست اندرکاران برگزاری این بازدید میدانی اظهار امیدواری کرد: دانشجویان ضمن آشنایی با کار در صنعت، با سخت کوشی و تلاش زمینه های رشد و توسعه کشور را فراهم سازند.

همچنین یوسف یوسفی، رئیس پردیس صنایع معدنی ضمن عرض خیر مقدم ، بیان داشت که دانشجویان در این جلسه به چالش های پیش روی صنعت و کارخانجات صنعتی بپردازند و در بازدیدی که از مجموعه دارند دقت نموده و با توجه بیشتر به محیط کاری، ضمن بررسی و جستجو،کاستی های احتمالی که در حوزه صنایع وجود دارد را استخراج نمایند.

گفتنی است، بازدید اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور ۴۵ نفر از دانشجویان و هیئت علمی این دانشگاه با هدف آشنایی دانشجویان با صنعت و محیط کسب و کار برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.