تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 1:37
کد خبر : 151173

جلسات محرمانه و سری احمدی‌نژاد/علت سکوت او معلوم شد

جلسات محرمانه و سری احمدی‌نژاد/علت سکوت او معلوم شد

آرمان شرق-گروه سیاست:جلسات با تیم جدید به صورت محرمانه در خانه آقای احمدی‌نژاد یا ویلایی که در دماوند دارند، در شهرستان‌ها و مکان‌های مخفی برگزار می‌شود. کمابیش از روی ارتباطات با محافظان او می‌توان فهمید که کجا می‌رود یا کجا نمی‌رود. همه شواهد نشان می‌دهد که ایشان برای آینده برنامه خواهد داشت و علت سکوت او همین است.

جلسات محرمانه و سری احمدی‌نژاد/علت سکوت او معلوم شد

 

آرمان امروز: «عباس امیری‌فر»، فعال سیاسی اصولگرا درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی هم ممکن است دیگر نتواند در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کند، پس این دوره قطعا خواهد آمد.

او همچنین ادامه داد: جلسات با تیم جدید به صورت محرمانه در خانه آقای احمدی‌نژاد یا ویلایی که در دماوند دارند، در شهرستان‌ها و مکان‌های مخفی برگزار می‌شود. کمابیش از روی ارتباطات با محافظان او می‌توان فهمید که کجا می‌رود یا کجا نمی‌رود. همه شواهد نشان می‌دهد که ایشان برای آینده برنامه خواهد داشت و علت سکوت او همین است که در زمان خودش وارد صحنه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.