تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 8:52
کد خبر : 43553

جزئیات دیدار ایرج مسجدی با نخست وزیر عراق

جزئیات دیدار ایرج مسجدی با نخست وزیر عراق

آرمان شرق:سفیر ایران در بغداد با نخست‌وزیر مکلف عراق دیدار کرد و با یکدیگر درخصوص روابط دوجانبه و تقویت همکاری‌ها رایزنی کردند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا ، «ایرج مسجدی»، سفیر ایران در عراق، سه‌شنبه‌شب با «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر مکلف این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد. دفتر نخست‌وزیر مکلف عراق در بیانیه‌ای

آرمان شرق:سفیر ایران در بغداد با نخست‌وزیر مکلف عراق دیدار کرد و با یکدیگر درخصوص روابط دوجانبه و تقویت همکاری‌ها رایزنی کردند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا ، «ایرج مسجدی»، سفیر ایران در عراق، سه‌شنبه‌شب با «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر مکلف این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

دفتر نخست‌وزیر مکلف عراق در بیانیه‌ای تصریح کرد، ایرج مسجدی در این دیدار به نمایندگی از ایران مامور شدن عبدالمهدی به تشکیل کابینه را به وی تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد.

مسجدی همچنین تأکید کرد که ایران در مراحل آتی نیز در کنار عراق خواهد ایستاد و از این کشور حمایت خواهد کرد.

طبق بیانیه دفتر نخست‌وزیر مکلف عراق، طرفین همچنین در مورد تقویت همکاری دوجانبه بین ایران و عراق در زمینه‌های اقتصادی، تجاری و سایر زمینه‌ها و همچنین اهمیت هماهنگی امنیتی رایزنی کردند.

این نخستین دیدار سفیر ایران با عبدالمهدی است که هفته گذشته از سوی «برهم صالح» رئیس‌جمهور جدید عراق مامور تشکیل کابینه شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.