تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 0:48
کد خبر : 136961

تیم ملی در تهران مقابل آنگولا بازی می کند

تیم ملی در تهران مقابل آنگولا بازی می کند

آرمان شرق-گروه ورزش:فدراسیون رایزنی‌هایش را کرده است. یازدهم شهریور بازیکنان به اردو می‌آیند و دو روز در تهران هستیم و سیزدهم به بلغارستان می‌رویم. مستقیم به شهر محل برگزاری می‌رویم و شانزدهم بازی می‌کنیم. به احتمال زیاد یک بازی هم در تهران مقابل آنگولا انجام خواهیم داد.

تیم ملی در تهران مقابل آنگولا بازی می کند

قلعه نویی: احتمالا یک بازی در تهران مقابل آنگولا انجام دهیم

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی که برای تماشای دیدار پیکان و گل گهر در ورزشگاه دستگردی حاضر شده بود، در این رابطه اظهار کرد: بازی بدی نبود. هفته‌های ابتدایی لیگ است و زمان می‌برد تا تیم‌ها به آمادگی برسند.

او درباره برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی عنوان کرد: فدراسیون رایزنی‌هایش را کرده است. یازدهم شهریور بازیکنان به اردو می‌آیند و دو روز در تهران هستیم و سیزدهم به بلغارستان می‌رویم. مستقیم به شهر محل برگزاری می‌رویم و شانزدهم بازی می‌کنیم. به احتمال زیاد یک بازی هم در تهران مقابل آنگولا انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی درباره دعوت‌ شده‌های تیم ملی بیان کرد: هنوز کسی را دعوت نکرده‌ایم اما بازیکنانی را که حقشان است دعوت می‌کنیم و به مسائل حاشیه‌ای کاری نداریم. اتفاقات فضای مجازی برای ما مهم نیست و لیگ را به بهترین شکل ممکن رصد می‌کنیم و در تیم ملی این مساله بی سابقه است. بازی‌های هفته اول را دیدیم و هفته دوم هم لیگ را بررسی می‌کنیم. هر بازیکنی که خوب باشد دعوت می‌شود و برای ما فرقی ندارد.

او در رابطه با سفرش به ترکیه و دیدار با علی کریمی، بازیکن تیم کایسری اسپور بیان کرد: کریمی بازیکن بسیار باکیفیتی است و برای ما مهم است. می‌خواهیم از نزدیک شرایطش را ببینیم و به سفرهای دیگر هم می‌رویم. همانطور که لیگ داخلی را رصد می‌کنیم، لژیونرها را هم خواهیم دید.

قلعه‌نویی درباره وضعیت زمین تمرین کمپ‌ تیم‌های ملی گفت: مشکل بی آبی همه جای ایران هست. زمین‌های کمپ تیم ملی به مشکل برخورده اما از برخی سازمان‌ها ممنونیم که کمک می‌کنند. بعدا اسامی‌شان را اعلام می‌کنیم. نهایت همکاری را با ما داشتند و اگر این کار را نمی‌کردند زمین‌ها نابود می‌شدند. امروز هم دیدم و هر روز من نظارت دارم. دوستان زحمت می‌کشند تا زمین آماده شود.

او درباره احتمال دعوت دنیس اکرت، مهاجم دورگه حاضر در لیگ بلژیک گفت:  من خبر ندارم و این را از شما می‌شنوم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.