تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 9:47
کد خبر : 140606

تلاش تیم پزشکی برای بهبود شرایط آرمیتا گراوند ادامه دارد

تلاش تیم پزشکی برای بهبود شرایط آرمیتا گراوند ادامه دارد

آرمان شرق-گروه جامعه:پیگیری‌ها حاکی از آن است که علی‌رغم تلاش‌های مستمر کادر پزشکی بیمارستان فجر، علایم حیاتی نسبتاً پایدار آرمیتا گراوند در چند روز گذشته تغییر یافته و تاحدودی رو به وخامت رفته است.با این حال تلاش تیم پزشکی برای بهبود شرایط آرمیتا گراوند همچنان ادامه دارد.

تلاش تیم پزشکی برای بهبود شرایط آرمیتا گراوند ادامه دارد

حال آرمیتا گراوند وخیم شد + فیلم

با این حال تلاش تیم پزشکی برای بهبود شرایط آرمیتا گراوند همچنان ادامه دارد.

به گزارش همشهری پیگیری‌ها حاکی از آن است که علی‌رغم تلاش‌های مستمر کادر پزشکی بیمارستان فجر، علایم حیاتی نسبتاً پایدار آرمیتا گراوند در چند روز گذشته تغییر یافته و تاحدودی رو به وخامت رفته است.

با این حال تلاش تیم پزشکی برای بهبود شرایط آرمیتا گراوند همچنان ادامه دارد.

یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ بود که دختر دانش‌آموزی به قصد عزیمت به مدرسه وارد مترو شهدا می‌شود. وی پس از ورود به داخل واگن با حالت بیهوشی از قطار خارج شد و دوستانش به همراه چند شهروند دیگر وی را از داخل واگن به سکو منتقل می‌کنند.

براساس تصاویر دوربین‌ها در لحظه ورود به واگن این دختر ۱۶ ساله تعادلش را به دلیل افت فشار از دست داده و زمین می‌خورد و سرش با سکوی مترو برخورد می‌کند. یک نفر از مسافران اقدامات اولیه را آغاز و همزمان از اورژانس درخواست کمک می‌شود. اوراژنس این دختر را به بیمارستان منتقل می‌کند.

برخی از رسانه‌های بیگانه تأکید داشتند که درگیری بین این دختر دانش‌آموز و عوامل اجرایی مترو رخ داده اما مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو این موضوع را رد و تأکید کرد که هیچ درگیری وجود نداشته و فیلم‌ها موجود است. مادر این دختر جوان هم تأکید کرد که دوربین‌ها را چک کرده و مورد خاصی مشاهده نشده است و از مردم خواست دعا کنند تا دخترش زودتر خوب شود.

همچنین پدر این دختر دانش‌آموز هم تأکید کرد که به ما ثابت شده این رخداد یک حادثه بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.