تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 خرداد 1401 - 18:59
کد خبر : 104149

تضعیف دولت رئیسی حرام است یا نقدآن؟!

تضعیف دولت رئیسی حرام است یا نقدآن؟!

آرمان شرق-گروه سیاست:علی اکبر سیفی مازندرانی، استاد حوزه علمیه قم  در مورد نقد و انتقاد به دولت رئیسی گفت: هر شخص مومنی حق نقد سازنده دارد؛اما تضعیف دولت کاری حرام است و کسی نمی تواند ادعا کند که من پیرو رهبری هستم،در حالی که این دولت را تضعیف می کند.بارها و بارها رهبر معظم انقلاب این دولت را تایید کرده اند و روند دولت کنونی مورد قبول ایشان است.

آرمان شرق-گروه سیاست:علی اکبر سیفی مازندرانی، استاد حوزه علمیه قم  در مورد نقد و انتقاد به دولت رئیسی گفت: هر شخص مومنی حق نقد سازنده دارد؛ اما تضعیف دولت کاری حرام است و کسی نمی تواند ادعا کند که من پیرو رهبری هستم، در حالی که این دولت را تضعیف می کند. بارها و بارها رهبر معظم انقلاب این دولت را تایید کرده اند و روند دولت کنونی مورد قبول ایشان است.

 

تضعیف دولت رئیسی حرام است یا نقدآن؟!

به گزارش تازه‌نیوز، علی اکبر سیفی مازندرانی، استاد حوزه علمیه قم  در مورد نقد و انتقاد به دولت رئیسی گفت: هر شخص مومنی حق نقد سازنده دارد؛ اما تضعیف دولت کاری حرام است و کسی نمی تواند ادعا کند که من پیرو رهبری هستم، در حالی که این دولت را تضعیف می کند. بارها و بارها رهبر معظم انقلاب این دولت را تایید کرده اند و روند دولت کنونی مورد قبول ایشان است.

به نقل از همشهری‌آنلاین، وی گفت: نقدهای حوزویان بسیار خوب است و اصل امر به معروف و نهی از منکر برای همین است؛ اما نقد پرخاشگرانه و اهانت آمیز و نسبت های ناروا دادن و سخنان تضعیف کننده حرام است و تقویت دولتی که تحت حمایت رهبر انقلاب می باشد، واجب است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.