تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 7:45
کد خبر : 142179

تصاویر جنایت اسراییل درغزه

تصاویر جنایت اسراییل درغزه

آرمان شرق-گروه بین الملل:ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه در حالی علنی شده که اسراییل ۱۸۰۰ کودک از جمله نوزادان را در غزه به قتل رسانده است. در روزهای اخیر صدها نفر از شهروندان فرانسه و آلمان در اعتراض به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه تظاهرات اعتراضی برپا کرده و خواهان پایان جنایات جنگی اسراییل شدند. شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی‌ها ضمن محکوم کردن حمله به غیرنظامیان فلسطینی، فریاد صلح سر دادند و خواستار برقراری فوری آتش‌بس در غزه شدند.

تصاویر جنایت اسراییل درغزه

اعتماد:جنگ غزه در حالی ادامه پیدا کرده است که اسراییل به‌رغم درخواست‌های فزاینده بین‌المللی برای برقراری آتش‌بس بشردوستانه، همچنان به حملات خود علیه اهداف غیرنظامی از جمله بیمارستان‌ها، مدارس و ساختمان‌های مسکونی ادامه می‌دهد.
طی روزهای اخیر رژیم صهیونیستی با حمایت امریکا و تسلیحات نظامی آن، در حال نسل‌کشی و جنایت جنگی در غزه است. به اذعان کارشناسان بین‌الملل و ناظران حقوق بشر، آنچه در غزه در حال وقوع است مصداق کامل نسل‌کشی و جنایت جنگی است. وضعیت در غزه آنچنان وخیم است که رییس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در اظهاراتی با بیان اینکه شدت رنج و بحران انسانی در نوار غزه تکان‌دهنده است، ‌گفت که بیمارستان‌های غزه به دلیل اتمام تجهیزات در آستانه فروپاشی است. گزارشگران سازمان ملل متحد خواستار آتش‌بس برای جلوگیری از نسل‌کشی و فاجعه انسانی در نوار غزه شدند. در بیانیه سازمان در این باره تاکید شده است که «عمیقا از اینکه اسراییل درخواست‌ها برای توقف برنامه‌های خود برای از بین بردن نوار محاصره شده غزه را رد کرده است، ناامید شده‌ایم».
در بیانیه همچنین خاطرنشان شده است که «همچنان متقاعد هستیم که مردم فلسطین در معرض خطر جدی نسل‌کشی هستند. زمان اقدام اکنون فرا رسیده است. متحدان اسراییل نیز مسوولیت دارند و باید از هم‌اکنون برای جلوگیری از اقدامات فاجعه‌بار اسراییل اقدام کنند». محمد اشتیه، نخست‌وزیر فلسطین نیز اخیرا طی سخنرانی در نشست هفتگی کابینه دولت این کشور در رام‌الله اعلام کرده است که این جنگ توسط یک ماشین جنایتکار با ذهنیت وحشیانه و استعماری انجام می‌شود که می‌خواهد بکشد، از شکنجه بی‌گناهان و کودکان لذت ببرد، مساجد و کلیساها را بمباران می‌کند. او همچنین تاکید کرده است که آنچه از سران کشور اشغالگر در خصوص تدارک تهاجم زمینی شنیدیم به این معناست که جنایات جدید، تبعیدها و کشتارهای جدید برای انتقام ادامه خواهد یافت.
ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه در حالی علنی شده که اسراییل ۱۸۰۰ کودک از جمله نوزادان را در غزه به قتل رسانده است. در روزهای اخیر صدها نفر از شهروندان فرانسه و آلمان در اعتراض به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه تظاهرات اعتراضی برپا کرده و خواهان پایان جنایات جنگی اسراییل شدند. شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی‌ها ضمن محکوم کردن حمله به غیرنظامیان فلسطینی، فریاد صلح سر دادند و خواستار برقراری فوری آتش‌بس در غزه شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.