تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1402 - 7:02
کد خبر : 147515

بازار بی‌سر و صدا و سرد فوتبال!

بازار بی‌سر و صدا و سرد فوتبال!

آرمان شرق-گروه ورزش:باتوجه به تعطیلی نیم‌فصل لیگ برتر، اکثر باشگاه‌های فوتبال در کشورمان به دنبال بازیکن جدید هستند تا برای نیم فصل دوم تقویت شوند اما تا این لحظه اخبار خیلی مهمی از نقل و انتقالات به گوش نمی‌رسد. چند سالی هست که در فوتبال ما خبری از حضور یک فوق ستاره یا نقل و انتقالات جنجالی نیست

بازار بی‌سر و صدا و سرد فوتبال!

باتوجه به تعطیلی نیم‌فصل لیگ برتر، اکثر باشگاه‌های فوتبال در کشورمان به دنبال بازیکن جدید هستند تا برای نیم فصل دوم تقویت شوند اما تا این لحظه اخبار خیلی مهمی از نقل و انتقالات به گوش نمی‌رسد. چند سالی هست که در فوتبال ما خبری از حضور یک فوق ستاره یا نقل و انتقالات جنجالی نیست و هواداران فوتبال مثل دهه‌های شصت و هفتاد و هشتاد دیگر با آن اشتیاق خاص اخبار جابه‌جایی بازیکنان در لیگ ما را دنبال نمی‌کنند. در ادامه نگاهی انداختیم به عملکرد تیم‌های مدعی این نیم فصل که اخبارش از اخبار سرمای زمستان هم سردتر است!

استقلال، سیلوا را بازگرداند و مهری و رضایی جدا شدند

بازیکنان ورودی: رافائل سیلوا به‌ طور رسمی با آبی‌ها قرارداد بسته است و فرشید باقری و محمد لطفی و محمدجواد محمدی و محمدحسین اسلامی و همچنین یکی، دو ملی‌پوش از مهم‌ترین بازیکنانی هستند که این روزها زمزمه حضورشان در استقلال به گوش می‌رسد.

بازیکنان خروجی: علیرضا رضایی و سعید مهری از استقلال جدا شدند اما امید حامدی‌فر و امیرارسلان مطهری و سامان تورانیان و محمدحسین زوار و محمدرضا خالدآبادی از بازیکنانی هستند که در صورت جذب بازیکنان جدید به احتمال زیاد از جمع آبی‌پوشان جدا خواهند شد.

سپاهان، کم خرید و پر فروش

بازیکنان ورودی: علی جاسم تنها بازیکنی است که تا این لحظه به این تیم پرستاره اضافه شده است

بازیکنان خروجی: احسان پهلوان و محمدرضا حسینی و عیسی آل‌کثیر به‌ طور قطعی از این تیم جدا شدند. سیاوش یزدانی و کاوه رضایی و نیما میرزازاد و هادی محمدی هم در نزدیکی درب خروجی این باشگاه قرار دارند.

پرسپولیس، بدون مربی در نقل و انتقالات!

بازیکنان ورودی: عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر از شاخص‌ترین بازیکنانی هستند که پیراهن سرخ را برتن می‌کنند و صحبت از جذب علی علیپور و بشار رسن و محمدرضا آزادی هم هست.

بازیکنان خروجی: میلاد سرلک و محمد عمری به‌ طور قطعی از این جدا شدند و احتمال جدایی مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی از پرسپولیس وجود دارد.

تراکتور همچنان بازیکن ‌جذب می‌کند

بازیکنان ورودی: رومل کیوتو و سجاد آشوری و سعید ایران‌خواه سه بازیکنی هستند که به‌ طور قطعی به تراکتور پیوستند.

بازیکنان خروجی: آلوارو خیمنز، تبریز را ترک کرده و عارف رستمی و محمد قنبری هم احتمالا از تراکتور جدا می‌شوند./اعتماد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.