تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1397 - 21:21
کد خبر : 42325

تصادف شدید و دلخراش پژو با کامیون/ تصاویر

تصادف شدید و دلخراش پژو با کامیون/ تصاویر

آرمان شرق: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با قسمت عقب یک دستگاه کامیون، دو نفر مصدوم و محبوس شدند. به گزارش آرمان شرق به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۲۳:۳۶ دقیقه ی شب گذشته آتش نشانان ایستگاه ۸۶ و تیم نجات ۱۷ را به مسیر

آرمان شرق: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با قسمت عقب یک دستگاه کامیون، دو نفر مصدوم و محبوس شدند.
به گزارش آرمان شرق به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۲۳:۳۶ دقیقه ی شب گذشته آتش نشانان ایستگاه ۸۶ و تیم نجات ۱۷ را به مسیر جنوب به شمال جاده ورامین، روبروی مارگارین اعزام کرد.
جعفر شکرانه مهربانی رییس ایستگاه ۸۶ که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت : دو سرنشین خودروی سواری پژو شامل خانمی ۳۰ ساله و یک دختر ۶ ساله قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، بدون هیچ آسیبی از خودرو خارج شده بودند و دو مرد ۳۰ و ۴۵ ساله که دچار مصدومیتهای جدی شده بودند در کابین در هم پیچیده ی خودرو محبوس شده بودند.
وی افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و سوخت خودرو با استفاده از تجهیزات مخصوص، خودرو را از زیر کامیون خارج کرده و پس از برش و جداسازی قسمت هایی از کابین خودرو با رعایت اصول ایمنی هر دو محبوس شده را به خارج از خودرو منتقل کردند که به سرعت توسط امدادگران اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
مهربانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از اجرای ایمن سازی های لازم، محل حادثه را تحویل عوامل راهور داده و پایان ماموریت خود را اعلام کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.