تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 17:38
کد خبر : 142035

ترکیب رسمی پرسپولیس برابر صنعت نفت/نبیل باهویی فیکس شد

ترکیب رسمی پرسپولیس برابر صنعت نفت/نبیل باهویی فیکس شد

آرمان شرق-گروه ورزش:یحیی گل‌محمدی ترکیب مدنظر خود را برای بازی با صنعت نفت آبادان با یک تغییر بزرگ اعلام کرد.

ترکیب رسمی پرسپولیس برابر صنعت نفت/نبیل باهویی فیکس شد

ترکیب پرسپولیس برای بازی صنعت نفت با یک سورپرایز

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در چارچوب هفته نهم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان است. سرخ‌ها در بازی قبلی مقابل ملوان خوب کار نکردند و با حداقل موقعیت سازی و بدون گل انزلی را ترک کرده بودند و حالا یحیی گل محمدی تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کرده است.

*در چارچوب دروازه پرسپولیس مطابق انتظار علیرضا بیرانوند با بازوبند کاپیتانی ایستاده است. حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی نیز زوج دفاعی جدید و مورد اطمینان پرسپولیس همانند دو بازی گذشته هستند.

*با خروج وحدت حنانوف از ترکیب اصلی دانیال اسماعیلی فر بار دیگر به دفاع چپ برگشته است. علی نعمتی نیز مدافع چپ پرسپولیس است.

*سرخ‌ها در این مسابقه از ترکیب متفاوتی در خط میانی خود بهره می‌برند. مسعود ریگی و میلاد سرلک کنار یکدبگر زوج هافبک دفاعی پرسپولیس هستند و این درحالی است که سروش رفیعی نیز به عنوان بازیساز در ترکیب باقی مانده است.

*سعید صادقی و محمد عمری دو وینگر پرسپولیس در این بازی هستند که با جلو کشیدن عمری، سروش نیز می‌تواند جای او را در زمین پر بکند.

*مهمترین نکته ترکیب پرسپولیس حضور نبیل باهویی از ابتدا در زمین است‌. نبیل در این مسابقه جانشین شهاب زاهدی شده و برای اولین بار فیکس بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس برای بازی خانگی مقابل صنعت نفت آبادان به این شرح است: 
علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مسعود ریگی، حسین کنعانی، سروش رفیعی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، نبیل باهویی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و محمد عمری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.