تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402 - 17:55
کد خبر : 141565

ترکیب استقلال مقابل آلومینیوم

ترکیب استقلال مقابل آلومینیوم

آرمان شرق-گروه ورزش:تیم استقلال فردا ۵ آبان ۱۴۰۲ می‌تواند با شکست آلومینیوم صدر جدول را از پرسپولیس بگیرد.

ترکیب استقلال مقابل آلومینیوم

تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در چارچوب یک بازی از دیدار‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران فردا جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۰۰ به مصاف هم خواهند رفت.

دو امکان وجود دارد، استقلال به طور کلی تغییر سیستم دهد و با حضور مرادمند و سهرابیان به طور کامل سیستم را تغییر دهد و با حضور مدافعان کناری تخصصی و بازیکنان بیشتر در خط هافبک یا حمله، قدرت هجومی را افزایش دهد، که این احتمال ضعیفی است.

آرمین سهرابیان یکی از مدافعان پا به توپ و با قدرت کنترل و حمل توپ بالای فوتبال ایران است، حضور بازیکنی با توانایی‌های او در عمق خط دفاعی سه نفره می‌تواند در بازیسازی و حتی بهبود عملکرد خط دفاعی تاثیرگذار باشد.

سهرابیان قدرت بازیخوانی بالایی دارد و به خوبی فضای پشت مدافعان یارکوب را پوشش خواهد داد، او سرعت بالاتری نسبت به روزبه چشمی دارد و دو مدافع‌ای که روی دست او قرار دارند می‌توانند با جسارت بیشتری برای زدن ضربات اول با مهاجمان حریف درگیر شوند و اقدام به پاکسازی خط دفاعی استقلال کنند.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با آلومینیوم اراک

حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی و ارسلان مطهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.