تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 8:22
کد خبر : 148724

ترکیب استقلال برابر صنعت نفت

ترکیب استقلال برابر صنعت نفت

آرمان شرق -گروه ورزش:پس از وقفه ای طولانی، بالاخره استقلال در دیداری از رقابت های لیگ برتر به میدان می رود. کادرفنی و بازیکنان این تیم بی توجه به حواشی و اختلافات با مدیریت باشگاه، در اندیشه پیروزی در این مسابقه خانگی هستند تا فاصله خود با رقبا را افزایش دهند.

ترکیب استقلال برابر صنعت نفت

ترکیب احتمالی استقلال برای شروع دوباره لیگ

به گزارش “ورزش سه”، پس از وقفه ای طولانی، بالاخره استقلال در دیداری از رقابت های لیگ برتر به میدان می رود. کادرفنی و بازیکنان این تیم بی توجه به حواشی و اختلافات با مدیریت باشگاه، در اندیشه پیروزی در این مسابقه خانگی هستند تا فاصله خود با رقبا را افزایش دهند.

انتظار می رود که نکونام برای این بازی از سه مدافع قبلی خود استفاده کند و روزبه چشمی پس از مدت ها در خط میانی به میدان برود. ضمن اینکه احتمال حضور خریدهای جدید در ترکیب اصلی بعید به نظر می رسد.

سیدحسین پس از بازگشت از قطر، می خواهد کارش در لیگ را با کلین شیت آغاز کند. او امیدوار بود که در جام ملت های آسیا به میدان برود ولی این فرصت نصیب او نشد.

با وجود بازگشت سیلوا، ممکن است که نکونام از سه مدافع قبلی خود استفاده کند. محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی پس از مدت ها و با برطرف شدن مصدومیت، می توانند بازی کنند. آرمین سهرابیان نیز مدافع سوم استقلال خواهد بود.

روزبه چشمی می تواند پس از مدت ها در خط میانی و به عنوان هافبک دفاعی انجام وظیفه کند. مهدی مهدی پور در کنار او خواهد بود آرش رضاوند نیز جلوتر از آنها به بازی می پردازد.

با مصدومیت تلخ یامگا، صالح حردانی در نقش وینگ بک راست بازی می کند. در سمت چپ نیز ابوالفضل جلالی وظایف مشابهی را برعهده دارد.

و بالاخره اینکه در خط حمله، نکونام از مهرداد محمدی در کنار گوستاوو بلانکو استفاده می کند تا دو بازیکنی که در بازی های تدارکاتی آماده نشان داده بودند، امید اصلی گلزنی تیم محسوب شوند.

ترکیب استقلال برابر صنعت نفت:

سیدحسین حسینی – محمدحسین مرادمند – ایمان سلیمی – آرمین سهرابیان – روزبه چشمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – آرش رضاوند – مهدی مهدی پور – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.