تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 - 8:25
کد خبر : 146748

کار سخت پرسپولیس برای بازگشت بشار رسن!

کار سخت پرسپولیس برای بازگشت بشار رسن!

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیسی ها کار راحتی برای جذب بشار ندارند. این بازیکن تا پایان فصل با القطر قرارداد دارد و جدایی او به این راحتی نخواهد بود. لازم به ذکر است بشار یکی از ستاره های تیم برانکو بود و سرمربی کروات که این روزها گزینه اول جانشینی یحیی گل محمدی هم به حساب می آید، علاقه زیادی به سبک بازی بشار داشت.

کار سخت پرسپولیس برای بازگشت بشار رسن!

یکی از خارجی های باکیفیتی که به فوتبال ایران آمد، بشار رسن بود. هافبک عراقی که چند سال در پرسپولیس توپ زد و حتی سابقه دو بار گلزنی در دربی را دارد، یکی از بهترین خارجی های تاریخ باشگاه پرسپولیس به حساب می آید. بشار که محبوبیت زیادی بین هواداران پرسپولیس دارد، بعد از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ از جمع پرسپولیسی ها جدا شد و به قطر رفت. رسن که در حال حاضر عضو تیم القطر است، کیفیت خوب خود را بعد از جدایی از پرسپولیس هم حفظ کرده و هواداران پرسپولیس در هر پنجره نقل و انتقالاتی پیگیر بازگشت این بازیکن هستند.

خبرهای رسیده از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که مدیران این باشگاه به تازگی پیگیر وضعیت بشار با تیمش شدند و از طریق مدیربرنامه های این بازیکن شرایط بازگشت بشار به پرسپولیس را جویا شدند. مدیران پرسپولیس می خواهند در نقل و انتقالات زمستانی تیمشان را در چند پست تقویت کنند و از همین رو بی میل نیستند تا شرایط را برای بازگشت یکی از محبوب ترین خارجی های این باشگاه فراهم کنند.

با این حال پرسپولیسی ها کار راحتی برای جذب بشار ندارند. این بازیکن تا پایان فصل با القطر قرارداد دارد و جدایی او به این راحتی نخواهد بود. لازم به ذکر است بشار یکی از ستاره های تیم برانکو بود و سرمربی کروات که این روزها گزینه اول جانشینی یحیی گل محمدی هم به حساب می آید، علاقه زیادی به سبک بازی بشار داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.