تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 15:12
کد خبر : 146681

اخبار جدید جذب بازیکن توسط پرسپولیس/ از جذب خدابنده لو تا تلاش برای خرید عبدالکریم حسن

اخبار جدید جذب بازیکن توسط پرسپولیس/ از جذب خدابنده لو تا تلاش برای خرید عبدالکریم حسن

اخبار جدید جذب بازیکن توسط پرسپولیس/ از جذب خدابنده لو تا تلاش برای خرید عبدالکریم حسن باشگاه پرسپولیس در حالی که این‌ روزها به دنبال انتخاب سرمربی جدید خود، مذاکراتی را با چند بازیکن داخلی و خارجی نیز آغاز کرده تا زمان را برای نقل‌و‌انتقالات زمستانی از دست ندهد. در همین راستا شنیده می‌شود یکی

اخبار جدید جذب بازیکن توسط پرسپولیس/ از جذب خدابنده لو تا تلاش برای خرید عبدالکریم حسن

باشگاه پرسپولیس در حالی که این‌ روزها به دنبال انتخاب سرمربی جدید خود، مذاکراتی را با چند بازیکن داخلی و خارجی نیز آغاز کرده تا زمان را برای نقل‌و‌انتقالات زمستانی از دست ندهد.

در همین راستا شنیده می‌شود یکی از بازیکنان مدنظر باشگاه پرسپولیس عبدالکریم حسن مدافع سابق تیم ملی قطر و باشگاه السد است که مذاکراتی نیز با این بازیکن انجام شده است.

عبدالکریم حسن در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شده بود و فصل گذشته در تیم الجهرا کویت توپ می‌زد. این بازیکن چند روز پیش از تیم کویتی جدا شده و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود و از این بابت مشکلی بابت حضور در پرسپولیس نخواهد داشت.

محمد دلبری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ راهی ابوظبی شده بود بعد از ناکامی در این ماموریت بعد از جلسه روز گذشته هیات مدیره این باشگاه به خبرنگاران گفت به دنبال این هستند که بازیکنان حاضر در لیست خرید یحیی گل‌محمدی را جذب کنند!

او در حالی این ادعا را مطرح کرده که یحیی گل‌محمدی یکی از مهم‌ترین دلایل جدایی‌اش واکنش منفی بود که رضا درویش در مورد لیست خریدش از خود نشان داده بود. در واقع درویش به یحیی گفته بود بازیکنانی که در لیست خریدش قرار دارند تحت قرارداد باشگاه خود هستند و نمی‌تواند آنها را جذب کند.

به هرشکل یحیی در لیست خرید خود دو مهاجم (یک خارجی و یک ایرانی)، یک هافبک دفاعی، یک دروازه‌بان دوم و یک دفاع چپ قرار داده بود که نفراتی چون محمدرضا آزادی، پوریا پورعلی، محمد خدابنده‌لو، یونس اکبرپور و… در این لیست دیده می‌شدند. در مورد مهاجم خارجی نیز یحیی هنوز نام بازیکنی را به باشگاه معرفی نکرده بود./ همشهری

توافقات نهایی برای انتقال محمد خدابنده‌لو

ورزش سه نوشت: مدیران پرسپولیس ساعاتی پیش با همتای رفسنجانی خود برای انتقال هافبک این تیم به جمع سرخپوشان به توافقات نسبی دست یافتند.

اولین خرید پرسپولیس نهایى شد

در شرایطی که بحث انتخاب سرمربی بعدی نیمکت پرسپولیس کاملا داغ است و این تیم بعد از قطع همکاری یحیی گل‌محمدی به دنبال جانشین وی است، مدیران این تیم پیگیر وضعیت تقویت اسکواد برای نیم فصل دوم‌ نیز هستند.

بعد از اینکه با اعلام یحیی گل‌محمدی مبنی بر ارائه لیست نقل و انتقالاتی به درویش پیش از دیدار پایانی نیم فصل، آنها پیگیر وضعیت نفرات مدنظر کادرفنی خود بودند، اکنون با تغییر شرایط در بخش نیمکت تیم، این پیگیری همچنان ادامه یافته است.

در تازه‌ترین اقدام این باشگاه طی روزهای اخیر و بعد از جلساتی که با یکی از بازیکنان مدنظر خود برای ادامه فصل داشت، توافقات نهایی برای انتقال محمد خدابنده‌لو را صورت داده است. مدیران دو باشگاه پرسپولیس و مس رفسنجان ساعاتی پیش نیز در این زمینه جلسه‌ای برگزار کرده و برای دریافت رضایتنامه نیز چانه‌زنی‌های لازم را دنبال کردند.به نظر می‌رسد این انتقال را باید نهایی شده تلقی کرد و طی ساعات آتی، پرسپولیس به صورت رسمی از اولین خرید پنجره زمستانی خود رونمایی خواهد کرد.

با توجه به اینکه پرسپولیس با جدایی میلاد سرلک که مشمول خدمت سربازی شده، نیاز به بازیکنی در خط میانی خود داشت، یحیی گل‌محمدی نیز برای دومین بار نام این بازیکن را در لیست خرید خود قرار داده بود. با این حال مدیران باشگاه صرف تقویت تیم و علیرغم جدایی یحیی‌، مذاکرات را با این بازیکن دنبال کرده و در نهایت موفق شدند به توافقات لازم دست یابند و باید دید این توافق چه زمانی نهایی شده و از این بازیکن به عنوان خرید جدید سرخپوشان رونمایی خواهد شد.

خدابنده‌لو پیش از این در فصل گذشته نیز مورد توجه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی نیز قرار داشت اما اختلافات شکل گرفته باعث شد تا او مجبور به انتخاب دیگری شده و پیشنهاد گل گهر سیرجان را بپذیرد.

 ۲مهاجم، یک گلر، یک دفاع و ۲هافبک در فهرست سرخپوشان

۲مهاجم، یک گلر، یک دفاع و ۲هافبک در فهرست پرسپولیس برای نقل و انتقالات زمستانی قرار دارد.

لیست خرید پرسپولیس اعلام شد/  ۲مهاجم، یک گلر، یک دفاع و ۲هافبک  در فهرست سرخپوشان

 ۲مهاجم، یک گلر، یک دفاع و ۲هافبک  در فهرست پرسپولیس برای نقل و انتقالات زمستانی قرار دارد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ دلبری مدعی شده که به خواسته هیات مدیره باشگاه، حسین بادامکی به عنوان معاون ورزشی به دنبال جذب بازیکنان حاضر در لیست خرید یحیی است.

محمد دلبری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ راهی ابوظبی شده بود بعد از ناکامی در این ماموریت بعد از جلسه روز گذشته هیات مدیره این باشگاه به خبرنگاران گفت به دنبال این هستند که بازیکنان حاضر در لیست خرید یحیی گل‌محمدی را جذب کنند! او در حالی این ادعا را مطرح کرده که یحیی گل‌محمدی یکی از مهم‌ترین دلایل جدایی‌اش واکنش منفی بود که رضا درویش در مورد لیست خریدش از خود نشان داده بود. در واقع درویش به یحیی گفته بود بازیکنانی که در لیست خریدش قرار دارند تحت قرارداد باشگاه خود هستند و نمی‌تواند آنها را جذب کند. او حتی در مصاحبه با خبرنگاران هم مدعی شد که در نقل و انتقالات سراغ بازیکنانی خواهند رفت که تحت قرارداد باشگاهی نیستند. اظهارنظری که کلا یحیی را برای تقویت تیمش ناامید کرده بود. اینکه حالا دلبری مدعی شده که به خواسته هیات مدیره باشگاه، حسین بادامکی به عنوان معاون ورزشی به دنبال جذب بازیکنان حاضر در لیست خرید یحیی است، اظهارنظر جالبی به نظر می‌آید. به هرشکل یحیی در لیست خرید خود دو مهاجم (یک خارجی و یک ایرانی)، یک هافبک دفاعی، یک دروازه‌بان دوم و یک دفاع چپ قرار داده بود که نفراتی چون محمدرضا آزادی، پوریا پورعلی، محمد خدابنده‌لو، یونس اکبرپور و… در این لیست دیده می‌شدند. در مورد مهاجم خارجی نیز یحیی هنوز نام بازیکنی را به باشگاه معرفی نکرده بود./ منبع: همشهری

محمدرضا آزادی فعلا نشد

باشگاه پرسپولیس در جذب یکی از اهداف نقل و انتقالاتی زمستانی‌اش ناکام ماند.

یکی از تیرهای نقل و انتقالاتی پرسپولیس به سنگ خورد

به گزارش ورزش سه باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی طبق برنامه و لیست یحیی گل محمدی پیش می‌رود تا زمان را از دست ندهد.

از حدود ده روز قبل تلاش‌های باشگاه برای جذب بازیکنان مد نظر سرمربی مستعفی پرسپولیس آغاز شده و راه‌های به خدمت گرفتن این بازیکنان مرور شده و مذاکرات اولیه هم انجام شده است.

در یکی از این موارد قرار بود پرسپولیس محمدرضا آزادی مهاجم تیم نساجی را به خدمت بگیرد اما از آنجایی که نساجی با کمبود مهاجم مواجه است صورت گرفتن این انتقال دشوار بود و باشگاه نساجی حاضر به صدور رضایتنامه نمی‌شد. به همین خاطر بعد از این ماجرا صحبت از معاوضه بازیکن بین دو تیم پیش آمد که سرانجام این اتفاق هم رخ نداد و جذب آزادی از باشگاه نساجی به بن بست خورد.

با این حساب پرسپولیس باید دنبال مهاجم دیگری باشد و برای نقل و انتقالات زمستانی روی گزینه‌های دیگر تمرکز کند هر چند در نقل و انتقالات زمستانی بعید است به این راحتی گزینه باکیفیت دیگری مناسب با شرایط پرسپولیس یافت شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.