تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 دی 1400 - 13:49
کد خبر : 89877

علیرضا کریمیان مدیر روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور شد

علیرضا کریمیان مدیر روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور شد

آرمان شرق- علیرضا کریمیان با حکم رییس سازمان سنجش آموزش کشور، به عنوان سرپرست حوزه ریاست، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل و سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور منصوب و معرفی شد.

علیرضا کریمیان با حکم رییس سازمان سنجش آموزش کشور، به عنوان سرپرست حوزه ریاست، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل و سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور منصوب و معرفی شد.

با حکم رییس سازمان سنجش آموزش کشور، به عنوان سرپرست حوزه ریاست، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل و سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور منصوب و معرفی شد.

بر اساس حکم عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور، از امروز سه‌شنبه علیرضا کریمیان به عنوان مشاور رییس سازمان سنجش کشور و سرپرست حوزه ریاست و روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان سنجش آموزش و سخنگوی این سازمان منصوب شده است.

علیرضا کریمیان پیش از این سوابق اجرایی همچون مدیرکل روابط‌عمومی استانداری تهران و مدیرکل روابط‌عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را به عهده داشته است.

وی همچنین مدیرکلی روابط‌عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران را به مدت چهار سال در کارنامه خود دارد، فعالیت در حوزه روابط‌عمومی به مدت ۱۶ سال از جمله عملکرد کریمیان در حوزه رسانه و روابط‌عمومی است.

فاطمه زرین ­آمیزی از ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ به سمت مدیرکلی روابط‌عمومی و سخنگویی سازمان سنجش منصوب شده بود و امروز ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ علیرضا کریمیان جانشین وی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.