تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 19:01
کد خبر : 147107

برگزاری نشست تحول روابط‌ عمومی‌های دولتی

برگزاری نشست تحول روابط‌ عمومی‌های دولتی

آرمان شرق-کروه ارتباطات:ابعاد تحول در روابط‌ عمومی‌های دولتی در نشست گروه روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی با حضور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت بررسی شد.طبقه بندی مشاغل روابط عمومی و  تدوین دستورالعمل صلاحیت‌های حرفه‌ای مشاغل روابط عمومی و حمایت از پایان‌نامه‌ها، رساله‌ها و پژوهش‌های کاربردی مبتنی بر بررسی و ارائه راهکار در چارچوب نظام مسائل حوزه ارتباطات تبیینی، اطلاع رسانی و روابط عمومی‌ها از دیگر موارد مطرح در این جلسه بود.

برگزاری نشست تحول روابط‌ عمومی‌های دولتی

نشست تحول روابط‌ عمومی‌های دولتی برگزار شد

ابعاد تحول در روابط‌ عمومی‌های دولتی در نشست گروه روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی با حضور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت بررسی شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست با تشریح فرایند تدوین برنامه راهبردی نظام ارتباطات و اطلاع‌رسانی دولت در دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی، احصاء نظام مسائل روابط عمومی‌ها، تدوین و ابلاغ  برنامه  آموزشی رشد و تعالی حرفه‌ای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، فراخوان جذب مدرسان و ساماندهی مدرسان و تدوین محتواهای آموزشی این حوزه انجام شد.

طبقه بندی مشاغل روابط عمومی و  تدوین دستورالعمل صلاحیت‌های حرفه‌ای مشاغل روابط عمومی و حمایت از پایان‌نامه‌ها، رساله‌ها و پژوهش‌های کاربردی مبتنی بر بررسی و ارائه راهکار در چارچوب نظام مسائل حوزه ارتباطات تبیینی، اطلاع رسانی و روابط عمومی‌ها از دیگر موارد مطرح در این جلسه بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.