تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 - 14:26
کد خبر : 51720

بررسی حادثه تروریستی چابهار به مجلس رسید

بررسی حادثه تروریستی چابهار به مجلس رسید

آرمان شرق:کمیسیون امنیت ملی این هفته درخواست عده‌ای از نمایندگان را برای اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی در خصوص اظهارات ظریف وزیر امور خارجه را بررسی خواهند کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فردا یکشنبه به  بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده

آرمان شرق:کمیسیون امنیت ملی این هفته درخواست عده‌ای از نمایندگان را برای اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی در خصوص اظهارات ظریف وزیر امور خارجه را بررسی خواهند کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فردا یکشنبه به  بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی در خصوص اظهارات ظریف وزیر امور خارجه با حضور اعضای کمیسیون خواهند پرداخت.

فردا همچنین انتخاب سه نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون تلفیق بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور در اجرای ماده ۴۱ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

مواد چهار و پنج لایحه ادغام شرکت‌ها و تشکیل سازمان صنایع دریایی و نیرو‌های مسلح و ادامه طرح اصلاح بند ۳ ماده ۱۸ قانون گذرنامه نیز فردا در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی خواهد شد.

کمیسیون امنیت ملی روز سه‌شنبه به بررسی حادثه تروریستی چابهار با حضور مسئولان ذی ربط خواهد پرداخت.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.