تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 - 7:30
کد خبر : 124460

افزایش سرمایه چادرملو تصویب شد

افزایش سرمایه چادرملو تصویب شد

آرمان شرق-گروه اقتصاد:با برگزاری دو مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده چادرملو، افزایش سرمایه ۱۴۰ درصدی از دو محل طی دو مرحله و مشارکت در طرح انتقال آب به یزد تصویب شد.

افزایش سرمایه چادرملو تصویب شد

آرمان امروز: با برگزاری دو مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده چادرملو، افزایش سرمایه ۱۴۰ درصدی از دو محل طی دو مرحله و مشارکت در طرح انتقال آب به یزد تصویب شد.

به ، مجمع فوق العاده شرکت چادرملو با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و با حضور ۸۴ درصدی سهامداران برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه ۱۴۰ درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته و در دو مرحله مورد تصویب قرار گرفت.

بر این اساس، «کچاد» به منظور تامین هزینههای طرحهای توسعه از جمله کارخانه فروآلیاژ، طرح فرآوری باطلههای معدنی به ظرفیت یک میلیون تن، مشارکت در کارخانه گندله سازی، آمادهسازی آریز، احداث نیروگاه خورشیدی، مشارکت در ساخت کارخانه آهن اسفنجی، مشارکت در افزایش سرمایه شرکتهای سرمایه پذیر (در جریان) و جبران مخارج سرمایهگذاری در ساخت ساختمان، تجهیزات و بهبود خطوط، تامین بخشی از سرمایه در گردش به منظور تامین سنگ، سرمایه فعلی را از ۱۱.۹ به ۲۸.۶ هزار میلیارد تومان رساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.