تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آبان 1397 - 8:38
کد خبر : 46680

با این روغن خشکی پوست را برطرف کنید

با این روغن خشکی پوست را برطرف کنید

آرمان شرق:در روغن نارگیل انواع مواد مفید و مغذی برای سلامت پوست و بدن وجود دارد و می‌توان آن را به شیوه‌های مختلفی مصرف کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از بهداشت نیوز: در روغن نارگیل انواع مواد مفید و مغذی برای سلامت پوست و بدن وجود دارد و می‌توان آن را به شیوه‌های مختلفی

آرمان شرق:در روغن نارگیل انواع مواد مفید و مغذی برای سلامت پوست و بدن وجود دارد و می‌توان آن را به شیوه‌های مختلفی مصرف کرد.
به گزارش آرمان شرق به نقل از بهداشت نیوز: در روغن نارگیل انواع مواد مفید و مغذی برای سلامت پوست و بدن وجود دارد و می‌توان آن را به شیوه‌های مختلفی مصرف کرد.

برخی افراد به این روغن حساسیت دارند از این رو قبل از مصرف حتما باید اطمینان حاصل کنند که آیا به این روغن حساسیت دارند یا خیر،  پس از اطمینان از نداشتن حساسیت به روغن نارگیل می‌توان آن را مانند یک ماسک به پوست صورت بزنید و اجازه دهید در طول شب روی پوست بماند و صبح صورت را با آب و شوینده‌های غیر اسیدی شست، مداومت در انجام کار باعث می‌شود تا علاوه بر آبرسانی به پوست، چین و چروک‌های پوستی کاهش پیدا کند؛ همچنین از این روغن معجزه آسا می‌توان برای درمان خشکی، موخوره و ریزش موهای سر استفاده کرد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.