تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 13:20
کد خبر : 121344

بازدید معاون روابط کار وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از کارخانه پشم شیشه ایران

بازدید معاون روابط کار وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از کارخانه پشم شیشه ایران

آرمان شرق-گروه اقتصاد:معاون روابط کار وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این بازدید ضمن خدا قوت به تمامی این مجموعه و آرزوی موفقیت روز افزون از نحوه تولید و بومی سازی محصولات و همچنین تکیه به دانش فنی داخلی  در راستای تامین و تجهیز  قطعات  شرکت پشم شیشه ایران مطلع شد.

بازدید معاون روابط کار وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از کارخانه پشم شیشه ایران

 

معاونت روابط کار وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و هیأت همراه با حضور در کارخانه پشم شیشه ایران  از خطوط اصلی این مجموعه بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشم شیشه ایران علی حسین رعیتی فرد معاونت روابط کار وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی روز دوشنبه مورخ ۱۲ دی ماه با مدیر کل کار رفاه و تامین اجتماعی استان  و تعدادی از همراهان به همراه مدیر عامل وتیم مدیریتی شرکت پشم شیشه ایران از خطوط تولید کارخانه بازدید به عمل آورد.

معاون روابط کار وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این بازدید ضمن خدا قوت به تمامی این مجموعه و آرزوی موفقیت روز افزون از نحوه تولید و بومی سازی محصولات و همچنین تکیه به دانش فنی داخلی  در راستای تامین و تجهیز  قطعات  شرکت پشم شیشه ایران مطلع شد.

شایان ذکر است شرکت پشم شیشه ایران اولین تولید کننده عایق های حرارتی و صوتی با نام ایزوران و عایق رطوبتی با نام تجاری ایزوگام ، با نماد کپشیر در بورس و  تولید ظرفیت اسمی سالیانه ۹۰۰۰ تن انواع پشم شیشه ، ۵ میلیون مترمربع ایزوگام‌ و مجموع ۲۱۶ نفر پرسنل تلاشگر در مجموعه کارخانه پشم شیشه واقع در شیراز و کارخانه ایزوگام در اشتهارد مشغول به فعالیت می باشد. همچنین صادرات محصولات این شرکت بر اساس استراتژی های تدوین شده در جهت توسعه برند و ایجاد بازارهای جدید به کشورهای جمهوری آذربایجان ، قزاقستان ، قرقیزستان ، ترکمنستان ، عراق و کویت در حال انجام است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.