تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 0:30
کد خبر : 142815

شکایت های جدید یحیی از درویش!

شکایت های جدید یحیی از درویش!

آرمان شرق-گروه ورزش:یحیی که اختلافاتش با مدیریت باشگاه علنی شده و کار به قهر و اعتصاب هم کشیده شده بود، قبل از بازی حساس مقابل سپاهان هم دوباره به انتقاد از عملکرد ضعیف مدیران پرسپولیس در نقل و انتقالات پرداخت و از درویش گله کرد.

شکایت های جدید یحیی از درویش!

واکاوی شکایت های جدید یحیی از درویش!

 منیبان؛ نتایج هفته‌های اخیر پرسپولیس و کسب ۳ تساوی پی در پی صدای هواداران این تیم را درآورده است. خیلی‌ها این نتایج را به اتفاقات ابتدای فصل و عملکرد نه چندان خوب پرسپولیس در نقل و انتقالات ربط می‌دهند. خود یحیی هم البته در کسب این نتایج بی تقصیر نیست ولی پرسپولیس هم اصلا آنطور که هواداران و کادرفنی این تیم انتظار داشتند،بسته نشد. مشکلات زیاد مالی در کنار قوانین دست و پا گیر و عجیب نقل و انتقالاتی باعث شد تا پرسپولیس نتواند همه نیازهای خود را در نقل و انتقالات تابستانی برطرف کند و این تیم همچنان در چند پست نیاز به بازیکن جدید دارد و این ضعف‌ها با گذشت زمان خودش را نشان داده است.

یحیی که اختلافاتش با مدیریت باشگاه علنی شده و کار به قهر و اعتصاب هم کشیده شده بود، قبل از بازی حساس مقابل سپاهان هم دوباره به انتقاد از عملکرد ضعیف مدیران پرسپولیس در نقل و انتقالات پرداخت و از درویش گله کرد. او گفت تیم‌های دیگر به راحتی می‌توانستند هر بازیکنی که دوست داشتند را به خدمت بگیرند ولی برای ما امکان چنین کاری وجود نداشت. پرسپولیس در نقل و انتقالات محمدحسین کنعانی زادگان، مسعود ریگی، شهاب زاهدی، یاسین سلمانی و نبیل باهویی را جذب کرد و نفراتی مثل کمال کامیابی نیا، عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی، شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا، سیامک نعمتی و احمد گوهری هم از این تیم جدا شدند. واکاوی حرف‌های یحیی گل محمدی نشان می‌دهد که او در لیست خریدش بازیکنانی را می‌خواست که مدیران پرسپولیس موفق به جذب آن‌ها نشدند. اما این نفرات چه کسانی بودند و سرمربی پرسپولیس در تابستان به دنبال کدام ستاره‌ها بود که باشگاه پرسپولیس در جذب این نفرات ناکام ماند. شجاع خلیل زاده یکی از بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی بود که راهی تراکتور شد. رضا شکاری وینگر مستعد فصل قبل گل گهر دیگر بازیکن مدنظر یحیی گل محمدی بود که پرسپولیس در جذبش ناکام ماند و این بازیکن به سپاهان رفت.

یحیی همچنین خواهان جذب یک‌هافبک از بین احمد نوراللهی و سعید عزت اللهی شده بود که باشگاه نتوانست هیچ کدام را به خدمت بگیرد. شهریار مغانلو مهاجم داخلی مدنظر یحیی بود که سپاهان اجازه جدایی به این بازیکن را نداد و محمدرضا خالدآبادی را هم برای گلر ذخیره در نظر داشت که این گلر راهی استقلال شد. یحیی همچنین  یک مهاجم خارجی گلزن هم می‌خواست که باشگاه پرسپولیس در نهایت بعد از عدم موفقیت در جذب گزینه‌های مدنظر یحیی گل محمدی به سراغ جذب گزینه‌های خودش رفت و نبیل باهویی را به خدمت گرفت که هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.