تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 8:36
کد خبر : 143416

بازدید معاون دادستان کلّ کشور از مجتمع معدنی «چادرملو»

بازدید معاون دادستان کلّ کشور از مجتمع معدنی «چادرملو»

آرمان شرق-گروه اقتصاد:«دکتر علی جمادی» با ابراز خرسندی از بررسی میدانی روند اقدامات یکی از مهم‌ّترین بنگاههای اقتصاد ملی در زنجیره فولاد کشور گفت: قرارگرفتن در زُمرۀ بزرگترین تولیدکنندگان کنسانتره و اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معدن چادرملو از جملۀ نقاط تمایز این مجموعه است.

بازدید معاون دادستان کلّ کشور از مجتمع معدنی «چادرملو»

 معاون قضایی دادستان کلّ کشور به همراه دادستان عمومی و انقلاب استان یزد، دادستان شهرستان اردکان، مدیر کل بازرسی استان و جمعی از مسولان قضایی استان یزد از مجتمع معدنی چادرملو بازدید و در جریان روند فعّالیت‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های توسعۀ این شرکت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی چادرملو «دکتر علی جمادی» با ابراز خرسندی از بررسی میدانی روند اقدامات یکی از مهم‌ّترین بنگاههای اقتصاد ملی در زنجیره فولاد کشور گفت: قرارگرفتن در زُمرۀ بزرگترین تولیدکنندگان کنسانتره و اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معدن چادرملو از جملۀ نقاط تمایز این مجموعه است.

رئیس دبیرخانۀ ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوّۀ قضائیه، اذعان کرد: پیگیری شعار سال، “مهار تورّم، رشد تولید” و پیگیری تحقق اشتغال یکی از موضوعات برجستۀ در قوّۀ قضائیه است و ما در دستگاه قضا خود را موظف به حمایت از تولید و امر اشتغال می‌دانیم.

این مقام مسئول، یادآور شد: این‌چنین شرکت‌هایی نقش مهمّی در قطع وابستگی کشور به خارج دارند که در راستای رفع مسائل و مشکلات، علاوه بر مسئولان استانی، ما نیز در سطح ملّی پیگیر موضوعات و چالش‌های پیش‌رو خواهیم بود.

مهندس امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز در این بازدید از حمایت‌های دستگاه قضا در راستای تحقق امنیت سرمایه‌گذاری، رفع موانع حقوقی ، قضایی تولید و اشتغال، قدردانی و تشکر کرد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش ما تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در رشد تولید و همچنین اجرای هدفمند طرحهای توسعه بالاخص در تکمیل زنجیره ارزش است، اظهار داشت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی سال گذشته با بیش از ۱۱ میلیون تُن کنسانتره به‌عنوان بزرگترین تولیدکنندۀ کنسانتره در کشور شناخته شد.

مهندس طاهرزاده، افزود: در دو مجموعۀ گندله‌سازی و آهن اسفنجی شاهد رشد تولید نسبت به سال گذشته بوده‌ایم و با وجود برخی از محدودیت‌های برق و گاز، پیش‌بینی ما حفظ یا رشد تولید در زنجیره تولید شرکت است.

مدیرعامل شرکت چادرملو در پایان، تصریح کرد: عملیات اجرایی در دو معدن D19 و آنومالی ۱۰ در حال انجام است تا تأمین بخشی از خوراک مورد نیاز در جهت تولید پایدار تضمین گردد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.