تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 7:51
کد خبر : 140692

طعنه «اسدالله بادمچیان» به «صمد بهرنگی»

طعنه «اسدالله بادمچیان» به «صمد بهرنگی»

آرمان شرق-گروه سیاست:عقل مبنای همه عالم است ،باید ببینیم چه کسی چه کاری انجام داده؛ همه با هم کار می‌کنند، جوان و پیر و غیره هم با هم هستند، ما هم در اسلام گسست نسل‌ها را نداریم، ما کمونیستی نیستیم و افکار کمونیستی نداریم که ماهی سیاه کوچولو بخواهیم و بگوییم پدر و مادرهمه ماهی‌های بزرگ نفهم هستند، فقط «ماهی سیاه کوچولو» است.

طعنه «اسدالله بادمچیان» به «صمد بهرنگی»

آرمان امروز، گروه سیاسی: باتوجه به اینکه نفراتی مانند «مصطفی میرسلیم» به‌عنوان سهمیه حزب موتلفه اسلامی در بهارستان حضور دارند باز هم به‌نظر برای حضور نفرات دیگر همه تلاش خود را می‌کنند و حتی حالا می‌بینیم که دبیرکل این حزب  نقد را به نویسنده ماهی‌سیاه کوچولو رسانده  است. «اسدالله بادامچیان» با تاکید بر اینکه قانون اساسی نیاز به تغییر دارد گفت: «مجلس دوازدهم ما باید مجلس تحول باشد، ولی تحول تکاملی، نه تحولی که از این جهت به آن جهت بپیچد. می‌شود به هرچه نقاط قوت و قدرت جمهوری اسلامی در این مدت است تکامل بخشید،می شود نقاط ضعف را رد کرد. در مجموع ما نیاز به یک تحول عمیق برای حل مشکلات اساسی کشور داریم.»

او در همین مورد ادامه می‌دهد: «من معتقدم لازم است با اذن ولی امر یک تحول در قانون اساسی‌ انجام شود، لازم است تحول در ساختار قوه قضاییه، تحول در ساختار دولت، تحول در ساختار مجلس، یک تحول در مسائل اقتصادی کشور، یک تحول در فرهنگ و آموزش کشور صورت پذیرد. الان و در گام دوم نیاز به یک تحول تکاملی مثبت داریم که در این زمینه می بایست در مجلس آینده زمینه این مساله کاملا باز شود و مجلس دوازدهم حتما مجلس تحول تکاملی باشد. اصلا جوان و پیر ندارد، ما همه با هم یکی هستیم. حالا مثلا کسی مثل آقای حاج قاسم سلیمانی چون جوان نیست، کارش لَنگ بود؟ نه. بالاخره ده ها .. معیار و مبنا در این تحول، سن نیست. یک جوان ممکن است خیلی قوی‌تر از یک فرد ۸۰ ساله باشد؛ خیلی هم فهمیده‌تر، فهمیده‌تر و پیشرفته‌تر. و یک پیرمرد ۸۰ ساله ممکن است خیلی جوان‌تر از یک آدم ۴۰ ساله باشد که مشابه این را یکی، دو تا نداریم و فراوان داریم. اصلا مبنا این است که چه کسی برای این کار مفید است، عقل مبنای همه عالم است ،باید ببینیم چه کسی چه کاری انجام داده؛ همه با هم کار می‌کنند، جوان و پیر و غیره هم با هم هستند، ما هم در اسلام گسست نسل‌ها را نداریم، ما کمونیستی نیستیم و افکار کمونیستی نداریم که ماهی سیاه کوچولو بخواهیم و بگوییم پدر و مادرهمه ماهی‌های بزرگ نفهم هستند، فقط «ماهی سیاه کوچولو» است.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.