تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 21:25
کد خبر : 146451

ایران دومین تیم پیر جام ملت ها!

ایران دومین تیم پیر جام ملت ها!

آرمان شرق-گروه ورزش:با اعلام لیست نهایی تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا که از چند روز دیگر برگزار می‌شود، تیم‌ها بر اساس میانگین سنی رده بندی شدند، که ایران در رده یکی به آخر قرار می‌گیرد. شاگردان قلعه نویی در این رویداد میانگین سنی نزدیک به ۳۰ سال را دارند (۲۹ سال و ۶ ماه). از این حیث تنها لبنان است با که میانگین حدود ۳ ماه از ایران، عنوان پیرترین تیم این جام را به خود اختصاص داده است.

ایران دومین تیم پیر جام ملت ها!

با اعلام لیست نهایی تیم های حاضر در جام ملت های آسیا که از چند روز دیگر برگزار می شود، تیم ها بر اساس میانگین سنی رده بندی شدند، که ایران در رده یکی به آخر قرار می گیرد.
شاگردان قلعه نویی در این رویداد میانگین سنی نزدیک به ۳۰ سال را دارند (۲۹ سال و ۶ ماه). از این حیث تنها لبنان است با که میانگین حدود ۳ ماه از ایران، عنوان پیرترین تیم این جام را به خود اختصاص داده است.
در بین مدعیان قهرمانی ژاپنی ها و سعودی ها با میانگین حدود ۲۶ تیم نسبتا جوانی را روانه مسابقات کرده اند. کره ای ها میانگین ۲۸ سال دارند، استرالیا نیز میانگین سنی ۲۷ سال را دارند.
تاجیکستان با میانگین سنی ۲۴.۶ جوان ترین تیم را به مسابقات اعزام کرده است.
البته محاسبه میانگین سنی تیم ها بر اساس تمام نفرات اعزامی است و با توجه به این که مربیان در این رویداد مهم روی بازیکنان با تجربه خود بیشتر حساب می کنند، باید منتظر ماند و میانگین سنی لیست ۱۱ نفره بازی ها را با هم مقایسه کرد. لیستی که برای ایران بالای ۳۰ خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.