تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1397 - 13:32
کد خبر : 36817

ادامه درخشش والیبالیست های ایرانی

ادامه درخشش والیبالیست های ایرانی

آرمان شرق:تیم ملی “الف” والیبال ساحلی ایران با پیروزی برابر تایلند به مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸  راه یافت. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی امروز(جمعه) مرحله یک هشتم نهایی با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها

آرمان شرق:تیم ملی “الف” والیبال ساحلی ایران با پیروزی برابر تایلند به مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸  راه یافت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی امروز(جمعه) مرحله یک هشتم نهایی با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم ملی “الف” والیبال ساحلی ایران(رئوفی – میرزاعلی) رو در روی تایلند(پادساوود – اینکی) قرار گرفت و در پایان با پیروزی دو بر صفر برابر حریف توانست قاطعانه به جمع هشت تیم برتر بازی‌های آسیایی راه یابد.

والیبالیست‌های ساحلی ایران درحالی که در دور گروهی با سه پیروزی به عنوان صدرنشین راهی دورحذفی شده بودند برابر تایلند ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۱ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۱۶  به سود خود تمام کردند و گام به مرحله یک چهارم نهایی گذاشتند و باید فردا به مصاف حریفش برود.

هم چنین از ساعتی دیگر تیم ملی “ب” والیبال ساحلی ایران برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ژاپن می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.