تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آذر 1397 - 13:54
کد خبر : 50181

آیا اوپک تولید خود را کاهش می دهد ؟

آرمان شرق:وزیر انرژی عمان در آستانه دیدار هفته جاری تولیدکنندگان اوپک و غیراوپک، اظهار کرد معتقد است یک تفاهم نظر در میان تولیدکنندگان نفت اوپک برای ضرورت کاهش تولید نفت وجود دارد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، محمد بن حمد الرومهی، وزیر انرژی عمان در پاسخ به این که آیا برای کاهش

آرمان شرق:وزیر انرژی عمان در آستانه دیدار هفته جاری تولیدکنندگان اوپک و غیراوپک، اظهار کرد معتقد است یک تفاهم نظر در میان تولیدکنندگان نفت اوپک برای ضرورت کاهش تولید نفت وجود دارد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، محمد بن حمد الرومهی، وزیر انرژی عمان در پاسخ به این که آیا برای کاهش تولید تفاهم نظر وجود دارد، گفت: تصور می‌کنم بله چنین است و ما از مزایای کاهش تولید بهره مند شده‌ایم.

وی در ادامه افزود: عمان آماده است به هر گونه کاهش تولید که در نشست هفته جاری اوپک و متحدانش تصمیم گیری می‌شود، ملحق شود و البته ما همیشه موافق کاهش تولید بوده‌ایم.

بر اساس گزارش رویترز، وزیران نفت اوپک روز پنج شنبه برای تصمیم گیری درباره سیاست تولید در وین دیدار می‌کنند و روز جمعه مذاکرات آنها با تولیدکنندگان غیراوپک انجام خواهد گرفت.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.