تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 1:51
کد خبر : 134571

آقای خطیر! پشت میز مدیریت خواب مانده‌اید؟

آقای خطیر! پشت میز مدیریت خواب مانده‌اید؟

آرمان شرق-گروه ورزش: مدیریت جدید استقلال، با مدرک «کارشناسی ارشد مدیریت فوتبال از فیفا» و مورد تأیید کامل سازمان خصوصی‌سازی ، گویا هنوز ضیق وقت و بهای روزهای باقی‌مانده را درک نکرده است؛ وگرنه در همین چند روز خبرهای خوشی از این باشگاه شنیده می‌شد. فقدان منابع مالی شاید عامل کندی تحرکات و توفیقات مدیر جدید باشد، اما خطیر هم سابقه اجرائی در این فوتبال و این باشگاه را داشته، هم با علم کافی به اوضاع وخیم مالی استقلال، مدیریت آن را پذیرفته است.

آقای خطیر! پشت میز مدیریت خواب مانده‌اید؟

شرق :روزهای پرقیمت تیم‌بستن در حال گذر است. روزهایی که می‌تواند سرنوشت یک تیم را در یک فصل تعیین کند و یک مدعی به نام استقلال، کمترین بهره را از این روزها دارد و ادامه همین روند، ارمغانی جز حسرتی بزرگ در پایان فصل ندارد. پرسپولیس، شاکله تیم قهرمانش را حفظ  و آن را تقویت نیز کرده است. سپاهان، یارگیری‌های متعدد و مطلوبی کرده است؛ زردپوشان در بعضی خطوط، تراکم بازیکنان خوب نیز دارند. تراکتورسازان که بهترین مربی خارجی لیگ و بدون اغراق بهترین مربی لیگ گذشته را حفظ کردند، ضمن تقویت کادر فنی توسط خمز کاربلد و فهیم، بازیکنان نامی و خوبی را جذب کرده‌اند تا از اکنون خود را در صف مدعیان حتمی قهرمانی قرار دهند؛ عنوانی که در این فصل با توجه به عملکرد این تیم در بازه نقل و انتقالات و دانش و کارآمدی خمز، دور از دسترس نیست.

آبی‌پوشان تهرانی که در فصل قبل عنوان درخور نامی کسب نکردند، امید می‌رفت که برای فصل جدید تیمی متحول با بازیکنانی در حد نام استقلال ببندند، اما در عمل، گویا داشتن تیم پارسال نیز به سرابی برایشان ماند! این روزها شاهدیم که این باشگاه قصد جذب مجدد بازیکنانی را دارد که تا چند روز قبل به‌هیچ‌وجه تمایلی به تمدید قراردادشان نداشت. تاکنون نیز که از مدیریت جدید، تحرک و توفیقی در جذب بازیکنان جدید و مورد نیاز ندیده‌ایم؛ یا فعالیتش در سکوت خبری است یا فعلا در خواب خوش ناشی از جلوس بر صندلی مدیریت باشگاه استقلال!

علی خطیر، مدیریت جدید استقلال، با مدرک «کارشناسی ارشد مدیریت فوتبال از فیفا» و مورد تأیید کامل سازمان خصوصی‌سازی (که بالاخره موفق شد مهره خودش را راهی سعادت‌آباد کند)، گویا هنوز ضیق وقت و بهای روزهای باقی‌مانده را درک نکرده است؛ وگرنه در همین چند روز خبرهای خوشی از این باشگاه شنیده می‌شد. فقدان منابع مالی شاید عامل کندی تحرکات و توفیقات مدیر جدید باشد، اما خطیر هم سابقه اجرائی در این فوتبال و این باشگاه را داشته، هم با علم کافی به اوضاع وخیم مالی استقلال، مدیریت آن را پذیرفته است. پس قبول مدیریت ناشی از قبول مسئولیت توسط علی خطیر است؛ مسئولیت به‌سامان‌رساندن استقلال با وجود شرایط نابسامانش؛ مسئولیت خارج‌کردن باشگاه از این وضع اسفناک و بهبود اوضاع آن در حد نام و اعتبار استقلال، با توجه به مشکلات مالی و بدهی‌هایی که بر دوش باشگاه مانده است. با تفاسیر فوق، راه هرگونه عذرتراشی بر خطیر بسته است. آقای خطیر! اما به نظر می‌رسد پشت میز مدیریت، خواب مانده‌اید؟

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.