تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 8:32
کد خبر : 138539

تکذیب هرگونه برنامه و فعالیت انتخاباتی احمدی‌نژاد

تکذیب هرگونه برنامه و فعالیت انتخاباتی احمدی‌نژاد

آرمان شرق-گروه سیاست:اینک و در پی پرسش‌های مکرر اقشار مختلف از هموطنان عزیز ضمن تکذیب همه خبرهای جعلی مورد اشاره و شایعات بی‌اساس مذکور، مؤکداً تصریح می‌نماید که جناب آقای احمدی‌نژاد هیچ برنامه و فعالیت انتخاباتی نداشته و نخواهند داشت. بدیهی است که هرگونه خبرسازی و سوءاستفاده از نام و جایگاه ایشان اقدامی ضداخلاقی، مذموم و محکوم است.

تکذیب هرگونه برنامه و فعالیت انتخاباتی احمدی‌نژاد

اطلاعیه دفتر احمدی‌نژاد درباره انتخابات مجلس و حمایت از لیست انتخابات

به گزارش شبکه شرق، کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: اطلاعیه دفتر احمدی‌نژاد درباره تکذیب هرگونه برنامه و فعالیت انتخاباتی منتشر شد.

در متن این اطلاعیه آمده است؛ طی هفته‌های اخیر، برخی جریانات ورشکسته سیاسی و عناصر مغرض معلوم‌الحال با انتشار شایعات بی‌اساس و جعل اخبار کاملاً کذب و بی‌اعتبار نظیر ثبت‌نام آقای احمدی‌نژاد برای انتخابات، رایزنی با گروه‌ها و عناصر سیاسی و ائتلاف پنهان و آشکار با آنان، دادن فهرست مستقل و یا مشترک انتخاباتی و یا حمایت از افراد خاص، کوشیده‌اند تا از موقعیت سیاسی، محبوبیت اجتماعی و جایگاه ممتاز ایشان در قلوب شریف ملت بزرگ ایران سوءاستفاده نموده و از این طریق وضعیت به‌شدت نابسامان خود را ترمیم کنند.

اینک و در پی پرسش‌های مکرر اقشار مختلف از هموطنان عزیز ضمن تکذیب همه خبرهای جعلی مورد اشاره و شایعات بی‌اساس مذکور، مؤکداً تصریح می‌نماید که جناب آقای احمدی‌نژاد هیچ برنامه و فعالیت انتخاباتی نداشته و نخواهند داشت. بدیهی است که هرگونه خبرسازی و سوءاستفاده از نام و جایگاه ایشان اقدامی ضداخلاقی، مذموم و محکوم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.